MATRIX Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Finns det något fusk som man kan använda så att det blir lättare att klara uppdraget?Eller tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ryberg_2 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kör om hela tiden utan att spara om du inte klarar det enligt R* ska uppdragen bli lättare ju mer du kör dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vad skulle man göra på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det här uppdraget hade jag också problem med Men destå mer du kör destå saktare åker Fuelmätaren ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ja! Det är Zero's andra uppdrag! Tips är att ta MC,n o bilen först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jaha, då är ett tips att sväva så mycket som möjligt, använda motorn så lite som möjligt, då räcker bränslet längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag har då aldrig varit med om att bränslet tagit slut på det uppdraget när jag har spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag har då aldrig varit med om att bränslet tagit slut på det uppdraget när jag har spelat det. Jag menar mätaren som finns i uppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag menar mätaren som finns i uppdraget.. Exakt som Azore säger så ska man använda motorn så lite som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Döda dom som är i närheten så fort som möjligt och sen ta dom som är långt bort. Det svåraste är inte att döda dom, det svåraste är att få bensines att räcka. När jag klara det var det så lite kvar på mätarn det kan bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det spelar ingen roll om motorn är på eller inte, det är mer som en timer. Skjut dom som är närmast varandra först, så borde det gå bra. Hade mer än hälften av bränslet kvar när jag klarade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det spelar ingen roll om motorn är på eller inte, det är mer som en timer. Skjut dom som är närmast varandra först, så borde det gå bra. Hade mer än hälften av bränslet kvar när jag klarade det. Ja motorn är ju alltid på.. men bränslet räcker längre om man svävar på tomgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Bara i teorin...Inte i GTA Praktiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Bara i teorin...Inte i GTA Praktiken Jo faktiskt så är det både och.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Not 4 mee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Just fyra me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ha ha ja hadde mer än hälften med bensin kvar . jag tog MC'n på ett skott. måste ha träffat tanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jepp..Det är nog enda chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts