checkpoint Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 En kompis till mig sa att han sett en haj i Vice City.... Nu undrar jag om någon annan har sett den? Och var man isåfall kan hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 det finns hajar i vattnet lite överallt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
checkpoint Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Jag har spelat i 80 timmar men inte sett någon...=). Men jag kan erkänna att jag inte har letat så noga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Jag har inte heller sätt någon haj ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Det finns hajar, sköldpaddor, vanliga fiskar, små fisk som simmar i stim och så finns det maneter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Saker jag sett i vattnet: Sköldpaddor Delfiner Hajar Småfisk Maneter 2st Lik En Ubåt 2st jätte stora skepp o en liten fiskebåt som har sjunkt Sjögräs Är det någon mer än mig som tycker att sköldpaddan ser ut som en hamburgare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Saker jag sett i vattnet: Sköldpaddor Delfiner Hajar Småfisk Maneter 2st Lik En Ubåt 2st jätte stora skepp o en liten fiskebåt som har sjunkt Sjögräs Är det någon mer än mig som tycker att sköldpaddan ser ut som en hamburgare... Delfiner är nog hajar, lik 2 finns vid MC-gängets hus, fiskebåten liknar en Reefer, och är precis bredvid Prawn Island bron... Stämmer det? PS. Japp, dom liknar hamburgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Delfiner är nog hajar, lik 2 finns vid MC-gängets hus, fiskebåten liknar en Reefer, och är precis bredvid Prawn Island bron... Stämmer det? PS. Japp, dom liknar hamburgare Delfinerna är delfiner, den har spettsig nos och e fetare... lik #2, rätt... Båtnamnet kan nog stämma... Tack, då e jag inte ensam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell-man Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 jag har sett en delfin vid kustpatrull-båten vid hamnen med fartygen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 var är det andra liket ja har bara sett diaz liket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 rakt ut från MC klubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 dom finns inte där för mig kan´jag inte få en karta på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Var ligger diez lik någonstans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Det är inte DiaZ själv, utan ett lik i vatnet vid hans brygga ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 annars finns det en haj i filmstudion, inuti studio D tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Hehe, kan det va samma sorts haj som simmar i vattnet?? Dom är iaf väldigt lika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 annars finns det en haj i filmstudion, inuti studio D tror jag. Finns det? är den uppstoppad kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jag såg en ny grej nyss... En regnbåge... Rätt fin faktist.. bara att den gick rätt upp om man säger så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts