david_ Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Tja! Jag har ett problem: det är så här att våran dator låter väldigt mycket, den låter som en dammsugare fast lite tystare, jag har bytt fläkt på den en gång och tempraturen är för hög på den. Är det nån som vet vad felet kan vara? /david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Min dator låter också fast bara när man startar den sen låter den normalt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Min dator låter också fast bara när man startar den sen låter den normalt.... Ja..min låter jätte konsigt när man startar den men sen låter den bara konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det kan vara fläkten i nätaggregatet som håller på att gå sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det kan vara fläkten i nätaggregatet som håller på att gå sönder. Ja...det kan vara så. Men jag tror vi vart lurade när vi köpte datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kan vara hårdisken också. Känn hur varm den är efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kan vara hårdisken också. Känn hur varm den är efter ett tag. Var dock försiktig så att du inte bränner dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Öppna o lyssna vart de kommer ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 tempraturen är för hög på den /david_ Den kanske har feber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Den kanske har feber Jo.. en gång när vi lämnade in den var den fullproppad med virus sa de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Kanske är influensan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Min dator låter också, undra varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Antingen så är nätagget på väg att gå i pension, eller så är det graffets eller prollens fläkt. Eller hårddisken. Det finns många orsaker, men om datorn dessutom är varm borde du köpa ett helt nytt set med fläktar, jag föredrar oljud framför överhettning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts