luddee Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Skulle du kunna fixa autotext till vissa ord som du gjort med Håller med till 100%!... typ som eller, t.ex, t.o.m., p.g.a, m.m..... skulle ju vara trevligt! +Att stor bokstav ändras automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Får jag fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 En kul sak ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Enkelhet... För latisar . men jobbigt med stavfel och slarvfel... som eller och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad är det för fel på "t.ex, t.o.m., p.g.a" osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad är det för fel på "t.ex, t.o.m., p.g.a" osv? Vissa kanske inte vet vad dom förkortningarna betyder? (Jag vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Dom förkortningarna bör man kunna. Annars får man slå upp dom och lära sig något väldigt nyttigt som gäller hela livet ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad är det för fel på "t.ex, t.o.m., p.g.a" osv? Jag kom inte på nån bättre förklaring... jag menar "chatförkortningar" som eller och sånt... kanske 'nån' kan bli någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Jag kom inte på nån bättre förklaring... jag menar "chatförkortningar" som eller och sånt... kanske 'nån' kan bli någon Skriver man "elr" och såna fula "förtkortningar" ska man sluta skolka på svenskalektionerna. (såg nu att "l-r" var ändrat till "eller" =P) Redigerad 8 januari, 2005 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Är det? ska testa eller coolt, det funkade Redigerad 8 januari, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är det? ska testa eller coolt, det funkade Det går att trycka på en cool knapp som heter "Preview Post" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Eller-fixet har varit där i någon månad snart. Är tveksam på att ersätta "nån" med "någon". Det får inte gå för långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Eller-fixet har varit där i någon månad snart. Är tveksam på att ersätta "nån" med "någon". Det får inte gå för långt. Filtrera alla dumma ord, va, lol, omg, ffs, wtf, d, öpö.. etc.. Ja du fattar.. Då skulle det vara no problem att stava. Dock skulle dom inte lära sig nånting, äh.. skit i vad jag sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Gör som dom flesta och skriv ordentligt (inte för att jag gör det men men) test: elr edit: verkar som om Hultan tagit bort moden. Redigerad 14 januari, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det är Till för L r och inte eller. Alltså, L R utan mellanrum då vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts