skribb Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Lirade i nån timme, det var inte särskilt finslipat. Inget vidare gameplay heller. Grafiken ser dock riktigt bra ut i tvåan så jag hoppas det blir bättre än sin föregångare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Usch.. Hatade B&W när jag lirade det. Gav det en chans och kom till bana 3.. Så meningslöst spel.. Ja alla andra spel har ju bidragit till människans välfärd genom att vara "meningsfullt" det finns inget spel som har någon mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Ja alla andra spel har ju bidragit till människans välfärd genom att vara "meningsfullt" det finns inget spel som har någon mening Alla andra spel har gett mig spelglädje. B&W var surt från första stunden jag startade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag dyrkar ettan! alla som inte riktigt har fattat det tycker att det är tråkigt men när man fattar det så är det skit kul! jag ska lätt skaffa 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Jo 2an hamnar högt upp pa önskelistan längtar efter att torter... äääh... jag menar hela dom sma underhug..ääh...dyrkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Jag vill ha 2:an, 1:an spelade jag ett kort tag lyckades aldrig bemästra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Uhm, när släpps tvåan ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tycker om ettan. Kom förvisso inte längre än till andra banan, men jag njötav den tiden jag spelade. Det var underbart att dänga iväg en dvärg med huvudet först i en sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag älskade 1an...jag älskar det fortafarande.. det enda dåliga jag kommer ihåg var att alla jag testade(spelet) funkade det knappt. det funkade med en men där var det inget ljud,och jag testade med originalet för inte så länge sedan och då var det samma sak som när jag hade nerladdat det 2002. Men längta till 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Uhm, när släpps tvåan ? :S ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 ? Jahaaaaa, så du drar upp en tråd för att kunna quota dig själv och skriva "?" okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jahaaaaa, så du drar upp en tråd för att kunna quota dig själv och skriva "?" okej. Japps , det är så jag tillfredställer mig själv =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tror inte det är bestämt rikigt när dom ska släppa det, men jag har sett på rätt många sidor att det ska komma nån gång 3:e kvartalet i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tror inte det är bestämt rikigt när dom ska släppa det, men jag har sett på rätt många sidor att det ska komma nån gång 3:e kvartalet i år Aha okej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Uhm, när släpps tvåan ? :S typ i november september tror jag att det skulle komma eller till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Läste för ett tag sen att det släpps om 11 veckor nu kanske det är 10 eller 9 veckor. Jag älskade ettan jag klarade hela min favorit varelse var sköldpaddan Är creature isle roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 När jag var i en afär för nåra år sen så fanns det 2 olika Black and white En svart och en vit Vad e skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Alla andra spel har gett mig spelglädje. B&W var surt från första stunden jag startade det. Har för mig att när jag lånade min brors PC Gamer (gammalt nr) att det var med ett digram (eller vad det heter ) där dem visade spelglädjen har för mig att det började bli roligt efter 3 timmar eller nått liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Har för mig att när jag lånade min brors PC Gamer (gammalt nr) att det var med ett digram (eller vad det heter ) där dem visade spelglädjen har för mig att det började bli roligt efter 3 timmar eller nått liknande Det blir tråkigt efter 3 timmar tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts