Upson Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 http://img.gamespot.com/gamespot/images/2003/pc/blackandwhite2/b_logo.jpg Detta är den officiella topicen på GTASajten om Black & White 2! Diskutera alltså spelet här! Förhandstittar GameSpot Computer & Videogames IGN (Har flera) GameSpy (Har dagböcker också) GamingEye (Svensk) Bilder (Alla länkade från GameSpots B&W2 sektion. Tryck på bilderna för att se dem i större format!) http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/535410_20040513_thumb004.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen_e3/535410_20040505_thumb002.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen_e3/535410_20040505_thumb004.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/07/25/bandw2/bandw2_thumb010.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/03/11/bw2/bw2_thumb001.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/03/11/bw2/bw2_thumb003.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag hade ettan tills jag tröttnade på det. Tycker det är lite meningslöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag hade ettan tills jag tröttnade på det. Tycker det är lite meningslöst! Vilket spel är inte meningslöst? Jag spelade också bara ettan ett kort tag. Lyckades aldrig bemästra det, få mitt djur att växa eller få mina bybor att vara glada. Svårt när man inte förstod allt, ska nog testa det igen... lär vara roligt så länge man har koll. Men åter till del 2 av spelserien. De kommer fixa alla problem man irreterade sig på i 1:an. T ex systemet för hur man belönar/bestraffar sitt djur. Djuren kommer också vara extremt detaljerade, får de en eldpil på sig ska pälsen brinna lite där den fastnar, etc... och lämna märken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det ser väldigt intressant ut..får se om det blir något att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det ser väldigt intressant ut..får se om det blir något att köpa. Det är en bit kvar till release... Någon som vet ett exakt datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Gillade ettan, förmodligen blir tvåan bättre Var dock frustrerande att ens "djur" var så trögfattat och svårkontrollerat, hoppas de förbättrar det till 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Gillade ettan, förmodligen blir tvåan bättre Var dock frustrerande att ens "djur" var så trögfattat och svårkontrollerat, hoppas de förbättrar det till 2:an Som jag skrev har de ett helt nytt system för djuret... så det kommer bli mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag spelade också bara ettan ett kort tag. Lyckades aldrig bemästra det, få mitt djur att växa eller få mina bybor att vara glada. Svårt när man inte förstod allt, ska nog testa det igen... lär vara roligt så länge man har koll. Samma här, dessvärre är min skiva repad så det fungerar inte att installera igen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Samma här, dessvärre är min skiva repad så det fungerar inte att installera igen :'( Tandkräm for life! Ska faktiskt funka... testa, det värsta som kan hända är väl att det fortfarande inte funkar? Om inte tandkrämen smälter i cd-spelaren och rinner ut Men så mycket ska man väl inte behöva använda för en repa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Fyfan längta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är det nån som vill förklara vad spelet går ut på och till villken konsol?? tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är det nån som vill förklara vad spelet går ut på och till villken konsol?? tack.. Black & White handlar om dig som en gud du väljer själv på vilken sida du vill stå på i spelet den Svarta eller den Vita alltså Ond eller God, i spelet får du välja en specifik varelse som du själv får styra, vad spelet går ut på är simpelt antingen ska du försöka få människorna att må bra och varelsen att överleva och bli stor eller kan du skapa ett rent helvete åt dem beroende på vilken sida du står på. Spelet är till PC. 2:an verkar bli ganska bra tror nog jag kanske ska köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Tråden döör! *RÄFRÄSH* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Tråden döör! *RÄFRÄSH* Vad mycket du "räfräshar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vad mycket du "räfräshar" Jag har copyright på *REFRÄSH* och det använde rjag när jag livar upp trådar som håller på att dö! såna dära intersannta trådarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag har copyright på *REFRÄSH* och det använde rjag när jag livar upp trådar som håller på att dö! såna dära intersannta trådarr Jag ska spela 1:an igen... Fan va roligt det ska bli... fast det suger på svenska va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag tycker det ärbättre på svenska! Det är så få spel på svenska, så de få spel som är det blir lite magiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag tycker det ärbättre på svenska! Det är så få spel på svenska, så de få spel som är det blir lite magiska Magiskt, på det mesiga sättet? Iaf vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Magiskt, på det mesiga sättet? Iaf vad jag tycker Mmm, om man heter Vigge kan man ju tycke det, men om man heter Sigge så tycker man raka motsatsen vilket innebär att jag har rätt och du har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Usch.. Hatade B&W när jag lirade det. Gav det en chans och kom till bana 3.. Så meningslöst spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts