Jump to content

Black & White 2

Upson
 Share

Recommended Posts

Jag hade ettan tills jag tröttnade på det. Tycker det är lite meningslöst!

Vilket spel är inte meningslöst?

Jag spelade också bara ettan ett kort tag. Lyckades aldrig bemästra det, få mitt djur att växa eller få mina bybor att vara glada. Svårt när man inte förstod allt, ska nog testa det igen... lär vara roligt så länge man har koll.

Men åter till del 2 av spelserien.

De kommer fixa alla problem man irreterade sig på i 1:an. T ex systemet för hur man belönar/bestraffar sitt djur.

Djuren kommer också vara extremt detaljerade, får de en eldpil på sig ska pälsen brinna lite där den fastnar, etc... och lämna märken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade också bara ettan ett kort tag. Lyckades aldrig bemästra det, få mitt djur att växa eller få mina bybor att vara glada. Svårt när man inte förstod allt, ska nog testa det igen... lär vara roligt så länge man har koll.

Samma här, dessvärre är min skiva repad så det fungerar inte att installera igen :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här, dessvärre är min skiva repad så det fungerar inte att installera igen :'(

Tandkräm for life!

Ska faktiskt funka... testa, det värsta som kan hända är väl att det fortfarande inte funkar? Om inte tandkrämen smälter i cd-spelaren och rinner ut :wub:

Men så mycket ska man väl inte behöva använda för en repa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån som vill förklara vad spelet går ut på och till villken konsol?? tack.. :P

Black & White handlar om dig som en gud du väljer själv på vilken sida du vill stå på i spelet den Svarta eller den Vita alltså Ond eller God, i spelet får du välja en specifik varelse som du själv får styra, vad spelet går ut på är simpelt antingen ska du försöka få människorna att må bra och varelsen att överleva och bli stor eller kan du skapa ett rent helvete åt dem beroende på vilken sida du står på. Spelet är till PC. 2:an verkar bli ganska bra tror nog jag kanske ska köpa det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...