GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är sant mina föräldrar fick fråga sådan där "namn-man" sak om det var tillåtet. Dem ville att jag skulle vara "speciell". Haha! Härligt namn "Tjena Grus! Hur är läget?" Ta inte illa upp, lät så skumt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Donaldedius.... Nejdå, Patrik. Är du unbannad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är du unbannad?! Duh, han har vart det sen typ... september (rätta mig om jag har fel någon?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Duh, han har vart det sen typ... september (rätta mig om jag har fel någon?). Haha... Då är jag helt borta... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ballelund. ursäkta att jag skrattar men. Men loooooool jag var ju ironisk!!! mitt namn är........ni ska få en ledtråd: Det finns ett ketchupmärke med samma namn som mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men loooooool jag var ju ironisk!!! mitt namn är........ni ska få en ledtråd: Det finns ett ketchupmärke med samma namn som mitt Slotts? Det kan man väl inte heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Haha... Då är jag helt borta... :"> Kan man lugnt säga, han skrev jäkligt många posts från det att han blev unbannad -> 12 dec då han åkte på semester Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Rasmus Eller "Rasse" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Slotts? Det kan man väl inte heta? Koooooooooooooom igen, du är nära nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Koooooooooooooom igen, du är nära nu Heter du Heinz? Din lilla tysk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Koooooooooooooom igen, du är nära nu Felix Tomatketchup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ludde: dags att uppdatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Rasmus Eller "Rasse" Fint namn... Vad säger du om att komma hem till mig och räkna lite matte..? Alltså, addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?:"> EDIT: Nej nu får jag ge mig Redigerad 8 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Fint namn... Vad säger du om att komma hem till mig och räkna lite matte..? Alltså, addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?:"> Meh! Det skulle vi göra jöh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Meh! Det skulle vi göra jöh! Justja, det är så jobbigt att hålla reda på alla h***r och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Felix Tomatketchup? Nej, han heter Heinz och är en tysk spion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nej, han heter Heinz och är en tysk spion! Var inte Ebeeto tysk snut också... Dom är ett team!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Är du unbannad?! Men godmorgon Pelle Åskmoln... Jag har skrivit hur mycket som helst i flera månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nej, han heter Heinz och är en tysk spion! RÄTT!!!!!!!!!!!!......ett exstreem: RÄTT!!!!!!!!!!!!.......ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ludde: dags att uppdatera? Men palla Jag gör det om ni skriver upp namnen åt mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts