Bruttan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Tja! Vet att Max Payne brukar håll till i det betydligt kallare New York, men är inte vissa av tavlorna man skjuter på i Shooting Range väldigt lika vår skjutglade vän?? Bara en tanke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Skulle ju lika gärna kunna vara ett samanträffande men rockstar har ju beffat lite med driver också kanske det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Skulle ju lika gärna kunna vara ett samanträffande men rockstar har ju beffat lite med driver också kanske det.... Ööööh??? Rockstar har gjort Max Payne, eller åtminstone producerat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vilka skjuttavlor? Dom gula dockorna? Eller bilderna på bilder från GTAIII? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ööööh??? Rockstar har gjort Max Payne, eller åtminstone producerat det Jo jag vet, fast inte rockstar north ´ säkert bara på skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joda Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Varför kan man inte ha ragdoll i vice city? Hade vart skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jo jag vet, fast inte rockstar north ´ säkert bara på skoj Remedy har gjort Max Payne inte Rockstar !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Remedy har gjort Max Payne inte Rockstar !!!!!! Men det är typ dom som utvecklat det eller tvärt om jag har max payne 2 och i introt står både R*, remedy & 3drealms(stavning?) Redigerad 15 januari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts