gr0g^ Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 (redigerad) Någon som kan tippsa om ett bra program för att spela in det jag gör på skärmen ? eller kan man ha längre replays än 30 sek ? Redigerad 10 december, 2002 av gr0g^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Någon som kan tippsa om ett bra program för att spela in det jag gör på skärmen ? eller kan man ha längre replays än 30 sek ? Om du har TV-out på ditt grafikkort är det bara att dra en kabel till TV:n och spela in på VHS eller DVD om du har en DVD-recorder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gr0g^ Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Besvärligt =/, får inte till tv-out heller. Vill ha program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 En kompis till mig har ett program som man kan ställa in att man tex. vill att det ska ta 30st kort/sek och sen klipper det ihop det till film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asuka Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 En kompis till mig har ett program som man kan ställa in att man tex. vill att det ska ta 30st kort/sek och sen klipper det ihop det till film... Sedan kan du göra om det i flash det blir skitsnyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gr0g^ Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Och programet heter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Vill jag också veta!! Och varför spela in de på VHS band för? De får man väl inte in i datorn..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 (redigerad) Vill jag också veta!! Och varför spela in de på VHS band för? De får man väl inte in i datorn..? Har jag sagt att man ska stoppa in videokassetter i datorn?? Läs min post en gång till... TV-out=tv-kontakt på grafikkortet! Om du har TV-out på ditt grafikkort är det bara att dra en kabel till TV:n och spela in på VHS eller DVD om du har en DVD-recorder. Redigerad 12 december, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Har jag sagt att man ska stoppa in videokassetter i datorn?? Läs min post en gång till... TV-out=tv-kontakt på grafikkortet! Du skrev: Om du har TV-out på ditt grafikkort är det bara att dra en kabel till TV:n och spela in på VHS eller DVD om du har en DVD-recorder. Då spelar man väl in från datan till TV:n? Eller tvärtom? men vad heter programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Du skrev: Då spelar man väl in från datan till TV:n? Eller tvärtom? men vad heter programmet? Man behöver inget program, man drar en kabel från grafikkortets TV-utgång och kopplar in den i TV:n om man har TV/Video kombination, annars kopplar man kabeln till sin video eller DVD-recorder. Då kommer bilden på datorskärmen upp på TV-rutan och sen är det bara att spela in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gr0g^ Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Nu var det så att det var ett program vi ville ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jaa... Jag har inget TV ut hål... så va heter programmet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Vad heter programmet någon? Hoho!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Vad heter programmet någon? Hoho!? Skicka ett PM eller nått till Stell och fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gr0g^ Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 och sen kan någon posta det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts