Reefer Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Har Driv3r kommit till PC än? Eller måste jag vänta i ½ år? Tacksam för bra svar, inget n00b-svar av nyreggade medlemmar som inte varit på forum förut och inte kan stava. Eller det kanske går bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 De har inte släppts ännu, men du får nog bara vänta en månad lite drygt. 20-23 februari e relese datumet dom gick ut med när dom släppte det till xbox o ps2 (Orka vänta!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag har det Fast det suger OXPUNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag har det Fast det suger OXPUNG Nu hänger jag inte med, har du det till ps2, xbox eller PC? Troligt att det suger till alla tre plattformar, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Nu hänger jag inte med, har du det till ps2, xbox eller PC? Troligt att det suger till alla tre plattformar, men ändå. PC och jag chansar på att det suger mer på PC än på nån konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 NU SKA VI GÖRA EN SAK KLAR..... DRIV3R SUGER INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag tycker det sög ganska duktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Väldigt dåligt spel. Jag spelade det lite på PS2 och blev inte imponerad och nu har jag testat PC-versionen som är ännu sämre. Kan ju redogöra för min 5 minuter långa relation med Driv3r: PC innan det hamnade i papperskorgen. 1. Startar spelet, muspekaren i menyn är störigt snabb och menyerna är jobbiga att bläddra igenom. 2. Startar ett nytt spel, går ut ur huset och får ett allvarligt skuggproblem på tanner. Kan inte riktigt förklara men det ser ut som att hans skugga faller på honom själv. Jättestörande. 3. Ok, går vidare och snor en bil för att märka att kontrollerna är helknäppa, verkligen helknäppa. 4. Trycker på escape för att ändra kontrollerna bara för att märka att man inte kan ändra kontrollerna när man är inne i spelet, blir jätteirriterad. 5. Trycker escape igen för att gå tillbaka till spelet och då händer det värsta. Mina högtalare blir galna och börjar spraka galet högt. Stänga av högtalarna i panik, blir förbannad och stänger av spelet. 6. Datorn blir jävligt seg trots att spelet är avstängt. Inget spel har på lång vägar lyckats sega ner min dator så mycket som Driv3r. Reflection kan inte göra spel. Det enda dom var bra på var att hypa upp spelet i media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Så dåligt är inte spelet. För att vara en gta kopia är det ganska bra. Storyn suger, jag vet men det ska spelas på freeroaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Väldigt dåligt spel. Jag spelade det lite på PS2 och blev inte imponerad och nu har jag testat PC-versionen som är ännu sämre. Kan ju redogöra för min 5 minuter långa relation med Driv3r: PC innan det hamnade i papperskorgen. 1. Startar spelet, muspekaren i menyn är störigt snabb och menyerna är jobbiga att bläddra igenom. 2. Startar ett nytt spel, går ut ur huset och får ett allvarligt skuggproblem på tanner. Kan inte riktigt förklara men det ser ut som att hans skugga faller på honom själv. Jättestörande. 3. Ok, går vidare och snor en bil för att märka att kontrollerna är helknäppa, verkligen helknäppa. 4. Trycker på escape för att ändra kontrollerna bara för att märka att man inte kan ändra kontrollerna när man är inne i spelet, blir jätteirriterad. 5. Trycker escape igen för att gå tillbaka till spelet och då händer det värsta. Mina högtalare blir galna och börjar spraka galet högt. Stänga av högtalarna i panik, blir förbannad och stänger av spelet. 6. Datorn blir jävligt seg trots att spelet är avstängt. Inget spel har på lång vägar lyckats sega ner min dator så mycket som Driv3r. Reflection kan inte göra spel. Det enda dom var bra på var att hypa upp spelet i media. Hehe, det där med kontrollerna blev jag också jävligt trött på, hur kan man få för sig att binda knapparna så jävla sjukt? fick starta om spelet 5 gånger innan jag hade kontrollerna som jag ville ha dom... inte nog med det storyn är riktigt osamanhängande, och om man misslyckas får man spela om ganska mycket. Och sparfunktionen är riktigt kass, glömms lätt bort vilket göra att man får spela om massa skit man redan plågat sig igenom... Det kan vara lite kul att köra småuppdragen (överlevnad och sånt) annars är det inte mkt att ha... blev riktigt besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Väldigt dåligt spel. Jag spelade det lite på PS2 och blev inte imponerad och nu har jag testat PC-versionen som är ännu sämre. Kan ju redogöra för min 5 minuter långa relation med Driv3r: PC innan det hamnade i papperskorgen. 1. Startar spelet, muspekaren i menyn är störigt snabb och menyerna är jobbiga att bläddra igenom. 2. Startar ett nytt spel, går ut ur huset och får ett allvarligt skuggproblem på tanner. Kan inte riktigt förklara men det ser ut som att hans skugga faller på honom själv. Jättestörande. 3. Ok, går vidare och snor en bil för att märka att kontrollerna är helknäppa, verkligen helknäppa. 4. Trycker på escape för att ändra kontrollerna bara för att märka att man inte kan ändra kontrollerna när man är inne i spelet, blir jätteirriterad. 5. Trycker escape igen för att gå tillbaka till spelet och då händer det värsta. Mina högtalare blir galna och börjar spraka galet högt. Stänga av högtalarna i panik, blir förbannad och stänger av spelet. 6. Datorn blir jävligt seg trots att spelet är avstängt. Inget spel har på lång vägar lyckats sega ner min dator så mycket som Driv3r. Reflection kan inte göra spel. Det enda dom var bra på var att hypa upp spelet i media. Hehe, det där med kontrollerna blev jag också jävligt trött på, hur kan man få för sig att binda knapparna så jävla sjukt? fick starta om spelet 5 gånger innan jag hade kontrollerna som jag ville ha dom... inte nog med det storyn är riktigt osamanhängande, och om man misslyckas får man spela om ganska mycket. Och sparfunktionen är riktigt kass, glömms lätt bort vilket göra att man får spela om massa skit man redan plågat sig igenom... Det kan vara lite kul att köra småuppdragen (överlevnad och sånt) annars är det inte mkt att ha... blev riktigt besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Nu när de tjötas om Driv3r kan jag säga till folk med GeForce 2 eller äldre att dom behöver inte tänka på att köpa de eftersom spelfan använder Pixel Shader v1.1 eller högre som inte stödjs av skitkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Är det bara jag som stör mig på att alla bilar är rätthjulsdrivna? (bakhjulsdrivana) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts