Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag skulle ta över området som finns längst till väst i LV.. Jag dödade 3 snubbar och det stod att ett krig påbörjades, då kom det upp 3 stycken prickar som visar var fienderna finns, men en av dessa prickar var en triangel.. alltså befann sig några av fienderna antingen ovanför mig eller under mig.. jag fattade ingenting, jag stod vid kajen så jag hoppade i vattnet och simmade ner till bottnen bara för att kolla.. vad ser jag där, jo några av fienderna... tog ett snabbt kort av det vilket inte blev värst lyckat, men det kanske visar lite av det.. Någon mer som varit med om detta? http://www.badanka.com/upload/uploaded/Img_0002.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 När jag var i LS så skulle jag ta över ett territorium på stranden ....då hamlade ballas på botten och sprang o sköt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Helknäppt tycker ja.. man kan ju inte skjuta de eller nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jo jag kunde...jag ställde mig på andra sidan för det var den där ån som rinner ut på stranden med 3 broar över ....du vet säkert vart jag menar I Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Okej, men ja kunde inte skjuta mina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Tycker allmänt hela San Andreas är rätt buggigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 När jag var i LS så skulle jag ta över ett territorium på stranden ....då hamlade ballas på botten och sprang o sköt där Mhm, det hände mig också förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kasta ner claymore,låt dom sjunka till botten sen smäller du dom. skit enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Väst om Las Venturas?Menar du Bayside eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicke Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Som sagt, bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 När jag var i LS så skulle jag ta över ett territorium på stranden ....då hamlade ballas på botten och sprang o sköt där Samma sak för mig, men jag fick dem att komma upp på land. Jag hämtade helikoptern och flög runt lite. Bara för att testa försökte jag balansera på fyren. Då helt plöstligt hamnade Ballas på land, rättare sagt på piren. Kan inte förklara bättre, men samma sak hände igen för mig. Och ja, för att få upp dem på land, flög jag upp helin på fyren. Testa om det är så för er också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Dom har tagit bort asmycke grejer eftersom de e så mycke buggar i san andreas.. asså tex skateboard osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det orådet i Byside har jag aldrig behövt ta över det är konstigt eftersom andra får göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Dom använder sig av en glitch som gör att hela SA blir fullt av gängfärger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hur gör man så SA blir fullt av gängfärger ? det finns bara gäng i LS som man kan ta över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hur gör man så SA blir fullt av gängfärger ? det finns bara gäng i LS som man kan ta över Man åker skitlångt ut i havet och hoppar ut. Och då menar jag inte i 30 sek, minst 10 minuter. Man ska dö också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Men kommer dom sen gå bort efter när man loadar nästa gång ! + vilka kommer gäng kommer det vara ballas eller andra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag skulle ta över området som finns längst till väst i LV.. Jag dödade 3 snubbar och det stod att ett krig påbörjades, då kom det upp 3 stycken prickar som visar var fienderna finns, men en av dessa prickar var en triangel.. alltså befann sig några av fienderna antingen ovanför mig eller under mig.. jag fattade ingenting, jag stod vid kajen så jag hoppade i vattnet och simmade ner till bottnen bara för att kolla.. vad ser jag där, jo några av fienderna... tog ett snabbt kort av det vilket inte blev värst lyckat, men det kanske visar lite av det.. Någon mer som varit med om detta? http://www.badanka.com/upload/uploaded/Img_0002.jpg Märkligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 SToppa in keyboarden i signaturen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Lite irriterande när dom atachar bilder så, vill ni visa nåt så kan ni visa den i signaturen eller lägga den som avatar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts