Jump to content

Mycket märklig grej

Azore
 Share

Recommended Posts

Jag skulle ta över området som finns längst till väst i LV.. Jag dödade 3 snubbar och det stod att ett krig påbörjades, då kom det upp 3 stycken prickar som visar var fienderna finns, men en av dessa prickar var en triangel.. alltså befann sig några av fienderna antingen ovanför mig eller under mig.. jag fattade ingenting, jag stod vid kajen så jag hoppade i vattnet och simmade ner till bottnen bara för att kolla.. vad ser jag där, jo några av fienderna... tog ett snabbt kort av det vilket inte blev värst lyckat, men det kanske visar lite av det..

Någon mer som varit med om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var i LS så skulle jag ta över ett territorium på stranden ....då hamlade ballas på botten och sprang o sköt där :)

Samma sak för mig, men jag fick dem att komma upp på land. Jag hämtade helikoptern och flög runt lite. Bara för att testa försökte jag balansera på fyren. Då helt plöstligt hamnade Ballas på land, rättare sagt på piren.

Kan inte förklara bättre, men samma sak hände igen för mig. Och ja, för att få upp dem på land, flög jag upp helin på fyren. Testa om det är så för er också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle ta över området som finns längst till väst i LV.. Jag dödade 3 snubbar och det stod att ett krig påbörjades, då kom det upp 3 stycken prickar som visar var fienderna finns, men en av dessa prickar var en triangel.. alltså befann sig några av fienderna antingen ovanför mig eller under mig.. jag fattade ingenting, jag stod vid kajen så jag hoppade i vattnet och simmade ner till bottnen bara för att kolla.. vad ser jag där, jo några av fienderna... tog ett snabbt kort av det vilket inte blev värst lyckat, men det kanske visar lite av det..

Någon mer som varit med om detta?

Märkligt... :)

post-31-1105115256_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor