Frostic Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag har sökt och hittar inte svar på min fråga, jag är alltså på uppdraget Los Desperado, jag har åkt til ldet där stället och dödat alla där, men vad ska man göra sen, dom står ju bara där och inget händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Är de updraget där man ska jaga en agent som har en röd pil ovanför sig ute i öknen? Redigerad 7 januari, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Du ska sikta på två gängmedlemar och sen trycka på uppåt knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag har sökt och hittar inte svar på min fråga, jag är alltså på uppdraget Los Desperado, jag har åkt til ldet där stället och dödat alla där, men vad ska man göra sen, dom står ju bara där och inget händer? Har du gått vidare? där man ska döda dom men raketgevär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag har kommit till deras område och har dödat alla där, sen så händer inget mer, dom bara står där, vad ska man göra när alla de där gängmedlemmarna är döda? Och jag har inte haft det där problemet som vissa verkar ha haftr här och inte fått med sina gängmedlemmar, utan jag har fått med dom och åkt till stället man ska och dödat alla som jag antar att man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Har du dödat alla så ska du gå till cesar han har en röd ring framför sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Har du dödat alla så ska du gå till cesar han har en röd ring framför sig. Konstigt han hade inte det. Så jag sköt honom istället. Ska testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag har sökt och hittar inte svar på min fråga, jag är alltså på uppdraget Los Desperado, jag har åkt til ldet där stället och dödat alla där, men vad ska man göra sen, dom står ju bara där och inget händer? Gå in på "START" sen kollar du vad som stått så fixar det sej... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det löste sig nu, visst måste man ta över 33% av alla områden innan man får göra nästa uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det löste sig nu, visst måste man ta över 33% av alla områden innan man får göra nästa uppdrag? Det beror på hur stora hoodsen e.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 JAg tro att du måste ta över minst 33% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Även om hoodsen är stora så måste man ju fortfarande ta över minst 33 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 JA det måste man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 35% för sista gången!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 35% för sista gången!!!!!! Iallafall ja sa MINST 33%, det betyder alltså 33 eller mer.. 33% för vissa, mer för andra.. Och du (lite offtopic) men du har stavat fel i din signatur.. det stavas "testa".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Iallafall ja sa MINST 33%, det betyder alltså 33 eller mer.. 33% för vissa, mer för andra.. Och du (lite offtopic) men du har stavat fel i din signatur.. det stavas "testa".. Uuups :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Kan passa på att fråga i den här topicen: hur gör man för att få gängmedlemmarna in i bilen med cesar?? både cesar och gängmedlemmarna börjar ju muppa sig så fort man försöker få in båda i bilen. edit: har sökt men hittar inte något direkt svar Redigerad 8 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ta en större bil eller gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts