pixi Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hejade på? Medgångsupportrar är vi allihopa, allihopa. Jag hejar på Bajen. Jag är ingen medgångsupporter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det skulle vara bra om man fick veta i vilken sport du menar ? Edit: DIF djurgården ishockey förbund Trodde DIF stod för Djurgårdens Idrotts Förbund. Men själv är man en AIK-supporter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Trodde DIF stod för Djurgårdens Idrotts Förbund. Men själv är man en AIK-supporter HAHAHA ishockey förbund är fel. Idrotts förbund likaså. DIF= Djurgårdens idrotts förening. AIK= allmänna idrottsklubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Fotboll:Halmstad Ishockey: Brynäs Kan hålla med dig på de nedre, synd bara att det inte går så bra just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Mina favoriter: • Ishockey: MoDo • Fotboll: Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ishockey: Skönningareds IF Bandy: Skönningareds IF Springa runt och dampa sig med en boll(Fotboll): Skönningareds IF Någon annan meningslös sport som inte behöver finnas: Skönningareds IF Orka sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Hejar på Real Madrid,Barcelona,Man Utd,Chelsea,Arsenal,Milan,Juventus,Inter,Monaco osv EDIT:Just de: Jag hejar på Sverige också Redigerad 8 januari, 2005 av razztheazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Fotboll: Gefle, Sundsvall Hockey: Leksand Bandy: Bollnäs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Läcksannd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag håller alltid på Sverige i WCG (om de deltar förstås). För er som inte vet; WCG = World Cyber Games, alltså världsmästerskapen i datorspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag håller alltid på Sverige i WCG (om de deltar förstås). För er som inte vet; WCG = World Cyber Games, alltså världsmästerskapen i datorspel. Jag med faktiskt. Fast om någon frågar om hockey så säger jag Björklöven, inte för att jag gillar dom, men det är ett måste ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 AAAAEEEKÅÅÅÅ! RIOT RIOT RIOT HEST. Kort sagt AIK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Färjestads BK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 AAAAEEEKÅÅÅÅ! RIOT RIOT RIOT HEST. Kort sagt AIK. Det ska bli kul att se dom få spö av en massa Superettan lag I r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hockey: Skellefteå AIK Sveriges bästa hemmaklack + att dem förmodligen går upp i elitserien i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts