pixi Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Aik.. Kan ju inte heja på något annat när jag bor i Solna Kalla dig inte AIKare när du inte ens vet att AIK stavas med versaler. ÅH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Djurgårdens IF samtliga sporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Djurgårdens IF samtliga sporter. Fast jag bryr mig inte om sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Brynäs i hockey, hela min släkt är brynäsare av någon anledning och jag kan ju inte svika släkten. Hammarby i fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hockey: Toronto Maple Leafs, Modo Hockey Fotboll: Celtic, Halmstad BK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ishockey: Linköping HC! Fotboll: Finns inget lag i högsta serien som är värda min beundran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Bryr mig inte men Örgryte IF låter roligt.. Och i hockey MIF(O) Redigerad 7 januari, 2005 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kalla dig inte AIKare när du inte ens vet att AIK stavas med versaler. ÅH Men hej på dig fröken petnoga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Hockey: Timrå IK Bryr mig inte om nån annan sport... :/ Redigerad 7 januari, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hejar inte på nåt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 I elitserien: Malmö Redhakws I Allsvensakn: Trelleborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Men hej på dig fröken petnoga. Hej på dig medgångsupporter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hej på dig medgångsupporter Lol, Oj förlåt att jag inte skrev AIK på ditt vis så att du skulle förstå. Kan försöka rätta till det nu.. Här kommer det: Jag hejar på AIK. Gick det in nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Lol, Oj förlåt att jag inte skrev AIK på ditt vis så att du skulle förstå. Kan försöka rätta till det nu.. Här kommer det: Jag hejar på AIK. Gick det in nu? "hejar" du på AIK eller Hejar du på AIK ? "hejar" innebär att du kallar dig för AIKare och går inte på någon match. Hejar innebär att du har säsångskort och går på alla matcher du kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 "hejar" du på AIK eller Hejar du på AIK ? "hejar" innebär att du kallar dig för AIKare och går inte på någon match. Hejar innebär att du har säsångskort och går på alla matcher du kan Rätt jag går inte på någora matcher. Så jag hejar på AIK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 DIF såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Djurgården!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Himmelskt blått!! MFF MFF!!! Dock inte särskilt intresserad av sport... Men jag får väl välja MFF´... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 I elitserien: Malmö Redhakws Jag får väl hoppas att du skämtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts