Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Själv hejar jag på Hammarby! Redigerad 6 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Själv hejar jag på Hammarby! Det skulle vara bra om man fick veta i vilken sport du menar ? Edit: DIF djurgården ishockey förbund Redigerad 6 januari, 2005 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Det skulle vara bra om man fick veta i vilken sport du menar ? Alla sporter Redigerad 6 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hejar inte på någon. ödslar inte min tid på hockey/fotboll/bandy och sånt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hejar inte på någon. ödslar inte min tid på hockey/fotboll/bandy och sånt skit Skit??? Fotboll är livet. AIK AIK VI KALLAS FÖR BLACKARMY OCH STÅR PÅ NORRA STÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 HATA AIK. ÖSK höll jag på när dom låg i allsvenskan, elitserien: Modo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Öhm idag har du väl startat typ 4 trådar där du vill veta saker om oss? sportat ni? ert namn? och nåra till? vote: DIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Djurgår'n å Leksand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Malmö ff äger alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag gillar inte sporter... Men om någon tvingar mig säja något så skulle jag säja Fotboll: ÖIS Ishockey:Fröluna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Fotboll:Halmstad Ishockey: Brynäs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Djurgården. I allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Mff , Mif Fast bryr mig inte alls om sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Måste hålla med Everest. Det kan bara vara DIF Sveriges Stolthet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hockey - Djurgården IF Fotboll - Helsingborg IF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ishockey: Leksand så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Fotboll: Gais Ishockey: Frölunda, förstås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Aik.. Kan ju inte heja på något annat när jag bor i Solna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Skutskärs IF ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hmm, i svensk fotboll har jag ingen speciellt favoritlag men utomlands är det ju Real Madrid och Barcelona som gäller... Jag hatar hockey, jag tycker det är en snobbsport för snobbiga dampungar men om jag var tvungen att välja lag så skulle det vara Frölunda eftersom jag bor där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts