Sikorka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 CS blir aldrig tråkigt! Ömm ju föresten... Bara när man dör! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Driv3r och flatout är de jag spelar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag har nog haft allra roligast med Counter-Strike, Half-Life 2, Morrowind och förmodligen Everquest 2 Rune: Halls of Valhalla får jag inte glömma Jag skäms.. jag glömde! :'( BTW: tim jag har över 1000 posts nu du har fan varit medlem längre än mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Men du skriver dröser med onödiga inlägg medans thotim's inlägg alltid är informationsrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Nåt som kanske kommer bli bättre blir Zelda gc 2005 btw är titeln bekräftad? Nope, men det går rykten om The Legend of Zelda: Reins of Sorrow och även The Legend of Zelda: Gates of the Realm men det är ju bara rykten som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Warcraft III, lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hmm... De bästa spel jag spelat är Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty och Metal Gear Solid 3: Snake Eater.. Jag kan däremot inte bestämma mig vilket av dom jag gillar mest. Jag kommer alltid att gilla MGS2 eftersom att det var det första spel i serien jag spelade. Jag hade faktiskt ingen aning om vad det var för spel jag köpte, sedan blev jag förälskad i spelet. Eftersom trean är bättre än tvåan på många punkter blir det svårt att välja. Ettan är också riktigt bra... Sedan finns det ju fler spel jag haft riktigt kul med, t.ex. The Elder Scrolls III: Morrowind, Stronghold Crusader och Crash Bandicoot. Och sen får jag inte glömma Mickey's Wild Adventures som var mitt första Playstationspel det har jag dessvärre sålt Fan vad jag ångrar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts