The_KeeperBoy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det jag har haft mest spelglädje av är nog Civilization serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Zelda: A Link To The Past. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Pokemon Blå! Nä, Pokemon Röd är mycket kowligare!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 The Legend of zelda : Ocraina of time Nåt som kanske kommer bli bättre blir Zelda gc 2005 btw är titeln bekräftad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Super Mario Bros 3... Minns när man lirade det som liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Warcraft 3 samt expansionen The Frozen Throne. Btw så har jag spelat det i 2½ år. Fan ganska hemskt om man tänker efter Jag var ganska beroende av Warcraft ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Warcraft 3 samt expansionen The Frozen Throne. Btw så har jag spelat det i 2½ år. Fan ganska hemskt om man tänker efter Jag var ganska beroende av Warcraft ett tag Jo historien på Wc3 äger hårt inc expansion men tar doc ej TLOZ : OoT (förkortnings spree ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 HL2 utan tvekan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det jag har haft mest spelglädje av är nog Civilization serien Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nu när jag tänker så kom jag på ett spel 'mulle meck bygger hembränningsapparat' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag har nog haft allra roligast med Counter-Strike, Half-Life 2, Morrowind och förmodligen Everquest 2 Rune: Halls of Valhalla får jag inte glömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Counter-Strike världens mest enformiga spel men zelda Ocraina of time är nog det bästa Redigerad 10 januari, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 The legend of Zelda: A link to the past såklart! Iofs ligger Links Awakening bra till också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Mafia hittils. Men jag har MP1 och 2, och Hitmanserien framför mig att spela och jag ser nåt väldigt roligt i framtiden, pga vad folk har tyckt om dessa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 HL2 San Andreas CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Counter-Strike världens mest enformiga spel men zelda Ocraina of time är nog det bästa Kanske men om man tänker på kul man har haft med det, inte hur jag ser på det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Call of Duty, helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Spelen jag tycker är dom bästa är : Zelda : ocarina of time , star wars knights of the old republic , call of duty och perfect dark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Jag har spelar bara bra spel, men det bästa måste ändå vara LBA2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 MGS 2&3, warcraft & Gta-spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts