HemuleN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Mafia måste vara ett av dom iaf sen HL2 är jävligt bra lite kort bara :'( 1nsane är nog ett av dom spel jag har haft "nytta" av längst händer fortfarande att jag spelar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Mafia var iofs jäkligt skojj men även Call of Duty är kul fast då på nätet och om man har expansionspaketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 1nsane är nog ett av dom spel jag har haft "nytta" av längst händer fortfarande att jag spelar det Vad fan är det för något spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ett off-road racing spel, lite medelmåttigt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ett off-road racing spel, lite medelmåttigt tycker jag Jo grafiken kan man klaga på, men älska fysikmotorn och modding möjligheterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Hmm ja måste nog säga BF42 Redigerad 7 januari, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Pokemon Blå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Som sagt var Mafia, men även CoD och Half-Life 1 & 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 San Andreas lite granna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Zelda: Ocarina of Time självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 The Legend of Zelda: Ocarina of Time Det var ju rätt uppenbart Arman Själv måste jag säga Halo, eller BF194 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Need For Speed U 2 Far Cry Fifa 2002 Quake 3 Där e några av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 SMB 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Battlefield 1942 och Super Smash Brothers: Melee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Full Throttle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Kan inte välja en så jag drar också ett par stycken: Gta San Andreas (såklart) Hitman2 Chris Sawyer's Transport Tycoon (gammalt men grymt) Mafia (Den lilla del som jag spelat hos vänner) Battlefield 1942 (orginalet utan tilläggspel) EDIT: Max Payne 2! Grymt spel och bra story. Redigerad 10 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Kanske inte de bästa.. men spel som har betytt mest för mig: - cannon fodder - strike serien (dessert strike, djungle strike..) spel som min bror spelade när jag vart ganska liten.. och spel som jag sen spelat efter honom. amiga 1200 i sin helhet och playstation1 har betytt mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Opie Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Fable GTA: SA Burnout 3 NHL 2005 FIFA 2005 Halo2 NFL 2005 Call of duty NBA 2005 Nfsu2 Def jam: Fight for NY Full spectrum warrior Colin mcrae rally: 2005 Pro evolution soccer 4 ..e dom bästa i nuläget (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Zelda: Ocarina of time är väldans bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Moonbuggy Madness! Ett spel jag gjorde med Click n' Play ... Man var en Moonbuggy som åkte omkring och skjöt med eldpilar på tyskar *muhhahaha* Det spel med längst livslängd enligt mig är CounterStrike... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts