Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Som topicen lyder; Vilket är det bästa spelet du spelat? Själv kommer jag inte på vilket jag tycker men återkommer kanske senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Själv kan jag inte välja, gillar många spel Redigerad 6 januari, 2005 av bajwek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jaaa du , Halo2, San Andreas typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vet inte, Zelda kanske? Har iaf haft mycket spelglädje av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 MAFIA. har spelat det sen dagen det kom ut till för nån vecka sen när jag lessnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ett av dem är absolut Mafia! Spelar det fortfarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vad är storyn i Mafia? Har aldrig spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Vad är storyn i Mafia? Har aldrig spelat det. Den är inte direkt enkel att sammanfatta, storyn utspelar sig över flera år. Har svårt att bestämma favoritspel, men Mafia och Metal Gear Solid är de jag kommer att tänka på nu EDIT: Hur kunde jag glömma World of Pirates? Redigerad 7 januari, 2005 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hitman serien mafia, operation flashpoint, global operations (när det var nytt då) är andra spel jag tyckt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Finns så mycket bra spel. Men jag måste nog säga Half-Life 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det bästa spelet jag någonsin har spelat eller iallafall det som har skänkt mest gjädje måste vara något till N64. Goldeneye hade jag tillsammans med kompisarna kul med i många många timmar. Diddy Kong racing likaså. Ocarina of Time är oändligt bra. A link to the Past och Super Mario Bros serien är också starka kandidater. Super Mario 64 och Finalfantasy 7 blir ändock vinarna. Hallelulia praice the lord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 GTA III och GTA vc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Metal Gear Solid 1 & 2 Unreal Tournament 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Metal Gear Solid är världens bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 http://rog.vcvgc.bc.ca/collectibles/postcards/zelda-card.jpg The Legend of Zelda: Ocarina of Time Efter The Legend of Zelda: Link's Awakening så ville Nintendo göra något revolutionerande av sina spel. Ocarina of Time gick i chock över från 2-D till 3-D och det måste vara det bästa spelet jag har spelat... Ocarina of Time utspelar sig före alla andra The Legend of Zelda-spel, med detta ville skaparen, Shigeru Miyamoto göra Ocarina of Time, grunden till alla legender och att göra spelet till ett av världens bästa... Sammanfattning: Jag ger självklart The Legend of Zelda: Ocarina of Time ett toppbetyg... @@@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Dom bästa spelen är : Gta3 Gta:vice city Gta:San andreas Silent hill 1 Silent hill 2 Manhunt Soldier of fortune 1 Soldier of fortune 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Zelda ocarina of time. Utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Mafia, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Dessa är nog de bästa spel jag spelat Mafia Freelancer Max Payne 1 & 2 Halo 1 & 2 Crash Bandicoot 1, 2 & 3 (alla andra sög ) XIII Några av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts