GT-R Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag gick runt lite i vid whetstone vid vattnet å plötsligt kom en båt åkande... den körde runt överallt å jag tänkte att de va nån galning bara men när jag zoomade me sniper så satt ingen där i blev fett rädd nån annan som sett detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nej, men jag försöker få syn på spöksvävaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det händer väll ofta att båtarna är tomma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ibland brukar förarna hoppa av båten helt plötsligt då brukar ju båtarne åka en bit efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 HAHA vart på körd av en sån idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är antagligen en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är antagligen en bugg. Mee......Förarna hoppar ju i vattnet titt som tätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Har sett spöksvävaren vid Bayside Marina.den körde på strandkanten ner mot havet,utan förare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Karta? Orkar inte åka runt och leta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Om man bara går upp på nåns båt så hoppar han/hon ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vid Flint intersection den där vägen som går precis bredvid vattnet så står det en kille där som tar kort på luften och sen går ner i vattnet och dör...det tycker jag e sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Arwin_e_proffs_sa......Hur mycket får du betalt för att spela San Andreas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts