Azore Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vad pratar ni om ? "Spöksvävare" ? :'( Ja, en svävare som åker runt utan förare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad pratar ni om ? "Spöksvävare" ? :'( Svävare eller Vortex som den heter. Spök tilläggs för att den inte har nån förare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men som jag sade tidigare så är det antagligen en bugg och inte en planerad händelse. Men eftersom rockstar vägrar svara på frågar angående fenomen får man nog aldrig veta....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Okey.. Men asså VART finns den då ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har sett den men det e inget specielt ! spökbilen e läskigareee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad pratar ni om ? "Spöksvävare" ? :'( Spöksvävaren är en vanlig svävare utan nån som kör, egentligen ganska tråkig inge specielt med den ungefär som en vanlig svävare med nån som kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Va vid bayside marina nyss, då kom spöksvävaren,men den sjönk inte. klockan va cirka 2 på natten. sprang runt ett tag och så kom en till nästan direkt efter, har däremot aldrig sett spökbilen, back & beyond är väl stället där dom brukar finnas ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Spöksvävaren är inge kul längre kommer ju hela tiden ungefär, först springer man ut på stranden så kommer den och åker ut i vattnet sen springer man upp på stranden igen och så kommer den igen den är väldigt tråkig, men jag har däremot inte sett nån spök bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Spökbilen är ju hur trist som helst, kommer hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Kanske det, men jag har iaf inte sett nån, visst är det i Back O Beyond den finns eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Japp, åker runt där det är som två hästskor. Själv har jag aldrig sett till spöksvävaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Japp, åker runt där det är som två hästskor. Själv har jag aldrig sett till spöksvävaren. Om du undrar vart spöksvävaren ligger så kan jag säga att den finns på stranden bevid Bayside Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jo jag har varit där ett antal gånger men aldrig sett skymten av någon spöksvävare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Angående spökbilen så står den bara där för mig,den kör inte och rullar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jo det står en spökbil där också, men om man åker runt lite vid platsen, åker därifrån och kommer tillbaka så kommer det en rullande ner för slänten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Du måste ha klarat uppdraget "Cut Throat Business" för att den skall komma fram. Uppdraget där man jagar OG Loc Redigerad 28 februari, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Du måste ha klarat uppdraget "Cut Throat Business" för att den skall komma fram. Uppdraget där man jagar OG Loc Om det är mig du säger det till så har jag klarat storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Om det är mig du säger det till så har jag klarat storyn. Det var till dig jag sa till glömmde bort att quota. Men leta lite till rätt som det är så ploppar den upp, det kan ta några dagar för mig också innan den kommer fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vet inte om ni har sett det här redan,men där starten till uppdraget Farewell,my love går,det racet alltså,uppe på den "kullen",där står det inuti typ ett garage,vet inte riktigt vad det är för nåt,liknar en låda lite. Iallafall där inne står det en helt kraschad Glendale med rivmärken på fönstrerna och så.Nån annan som har sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Första gången jag stötte på spökbilen körde den på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts