Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Skulle vara bra om någon kunde säga vilka tider spöksvävaren finns vid starnden i Tierra Robada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Har för mig att det är runt 20.00-06.00 på moronen tror iaf det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Okej, vart exakt är det den kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 "Bayside Marina" På stranden här finns det en "spökvävare", precis som med spökbilarna saknar den förare och sjunker när den åkt en bit ut i vattnet. Gick inte lägga upp bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Läskigt... Nja, är nog inte läskigare än spökbilen.. spökbilen är så vanlig för mig nu så den är bara rolig att titta på när den flummar runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vad är en spöksvävare för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vad är en spöksvävare för nåt? Kolla på namnet och tänk en minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Spöksvävaren sjunker aldrig för mig, och den är nästan alltid där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Finns det spökbilar ? eller driver ni bara med oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Finns det spökbilar ? eller driver ni bara med oss. Ja det fnns det.. trasiga Glendisar som åker runt utan förare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Spöksvävaren sjunker aldrig för mig, och den är nästan alltid där HAha såg den igår åkte en bra bit ut sen sjönk den låg på botten såg ganska kul ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ja det fnns det.. trasiga Glendisar som åker runt utan förare. Kan man styla den också eller åker den bara runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ja det fnns det.. trasiga Glendisar som åker runt utan förare. Var nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kan man styla den också eller åker den bara runt? Den kommer ner för en slänt utan förare och sen står den bara där.. trasig och så går det inte att laga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Var nånstans I back o beyond. Finns 2 filmer jag gjort Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 I back o beyond. Finns 2 filmer jag gjort Här Uhm... Lunar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Tack Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Uhm... Lunar? Jaa.. du får gärna komma med tips på bättre servrar där jag kan lägga upp de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Skulle vara bra om någon kunde säga vilka tider spöksvävaren finns vid starnden i Tierra Robada? Vad pratar ni om ? "Spöksvävare" ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts