darkjak Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Silent Heroes är en MOD till Battlefield 1942, som handlar om ett krig mellan Sverige och Norge inom en snar framtid. Du får till exempel skjuta norrmän med en AK-5:a med eldunderstöd från en Bandvagn 90. HELSJYST! Jag älskar den här modden. www.silentheroes.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det kommer snart en mod där man skall försvara gotland också (den där lilla ön) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Till bfv ja. Gillar WW2 modden till bfv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det kommer snart en mod där man skall försvara gotland också (den där lilla ön) Den där där det är Soviet som anfaller kring 1970??? Hörde talas om det då BF var nytt... Trodde den hade släpts och glömts, eller att skaparna hade tröttnat och skitit i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Den där där det är Soviet som anfaller kring 1970??? Hörde talas om det då BF var nytt... Trodde den hade släpts och glömts, eller att skaparna hade tröttnat och skitit i det... Nejdå, de jobbar på för fullt, förmodligen kommer den släppas ganska snart. http://www.invasiongotland.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Synd att Desert Combat inte kom tilll BFV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Synd att Desert Combat inte kom tilll BFV Spela POE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Spela POE. SSSom står för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 SSSom står för? PPPPPPPPpoint of existence (stava kan jag nog inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 PPPPPPPPpoint of existence (stava kan jag nog inte ) Visste du skulle skriva så Men har laddat ner den precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Spelat? Är det bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 POE är inge vidare, enligt mig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts