Cribb Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 När ja ska ladda et sparat spel så hör ja ett ljud som man betyder att de e nåt som inte står rätt till men ja ser inte rutan så ja trycker på "enter" å då kommer send/Don´t send rutan upp.......hur ska ja göra för att kunna ladda mina sparade spel.....?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Bränd Skiva??? Om så är fallet får vi inte hjälpa dig.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cribb Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 nej ja köpte de........vet du hur ja ska göra?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 nej ja köpte de........vet du hur ja ska göra?? Du kanske behöver XP-patchen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cribb Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 har ja redan.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 blir nog tvungen att ominstallera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 mm! Ominstallera. Om man moddar för mycke brukar de gå dåligt för mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) ladda hem uppgraderingen patch 1.1 funkade för mig då jag inte kunde ladda sparade spel. kan laddas ner på www.gamesdomain.com Redigerad 11 december, 2002 av walen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Jag hade samma problem, så jag sökte på kazaa på "save game fix" och hittade en grej som funkade asbra. Pröva ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cribb Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 har testat att Patcha å ominstallera......så ja får nog kolla efter de du hitta Vercetti....tack för alla tips... ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cribb Skrivet 16 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 de funka inte de heller.... va fan ska ja göra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nissebatong Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Kom igen nu... kan ni inte lösa detta åt oss...vi är ju ett gäng som är lite tröga, och nu vill vi ju kunna detta vi med.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Verkar inte som något funkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nissebatong Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Måste det ju göra...tror inte ens 50% här har orginalskivor i burken... Så detta problem måste ju lösas, Kom igen nu !!! HJÄLP !!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 släng bort hela gta-mappen efter avinstallation så att inga gamla filer finns kvar. Testa sedan att installera igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Prova att slänga bort hela datorn.. De funkar nog bättre! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nissebatong Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Men lite seriöst va...Går det att starta sparade spel, med en bränd cd ? Och hur ända in i då ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts