c0licab Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 har lite problem med ett uppdrag i gta3 ( duh! ) nämligen den när man ska följa efter nån snubbe på första ön. det är typ det tredje uppdraget man får av maffia-pappan ( you know, that guy with tha big house )! jag tappar bara bort taxin man ska följa efter hela tiden, och kommer man för nära så upptäcker han ju en och åker iväg utav bara helvete! det är så jobbigt att man inte kommer vidare, det förstör hela spelet lixom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 Det är bara att hålla ett lagom avstånd. Snubben ska inte så långt, bara ner till hamnen. Men man måste hålla koll på honom hela tiden. Jag har inte testat detta men det finns folk som säger att om man snor en taxi och puttar undan den andra så kommer gubben att gå in i din egen taxi, sen är det bara att köra ner honom till hamnen utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Sen där nere e`han beväpnad med något jävla shotgun raketgevär när jag kom till han sprängde han mig... har någon annan råkat ut för det....???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 14 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 shit! honom vågar man ju inte skjutsa! <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 NEJ SANT! HAN SKJUTER UTa INNI HELVETE::.. VAD TUSAN HÄNDE DÅ..... sen när jag började om en gång då va han lung avlåssade bara några få skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 14 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 hmmpf Hultenius, ditt tips funka inte... det blev bara mission faild när jag kom där å börja putta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 hmmpf Hultenius, ditt tips funka inte... det blev bara mission faild när jag kom där å börja putta... hum, testa att parkera taxin precis intill Luigi's klubb, så att du står närmare klubben än den andra taxin utan att du rör den. Jag ska ta och testa själv nu, jag tror jag har en sparning då jag precis har kommit upp till Salvator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Ok, jag har testat nu och det verkar inte gå... det kanske gick på PS2 men sen såg dom väll buggen och fixa till den till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 14 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 attans... fan vad den var svår då... har ju klarat allt annat skit lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Men det är bara att följa efter taxin, svänga när den svänger och stanna när den stannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 15 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 men nähä?! tror du inte jag har försökt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Alltså, putta INTE på DEN ANDRA taxin utan stanna EXAKT bakom den. jag fattar inte att det ska vara så svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 15 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 wee! ok nu har jag klarat det... next! okej, asså nu ska man skjuta ner massa snubbar på en båt, men mitt targeting grej funkar ff inte! jag är knappast känd för min härliga aim, i cs står jag mest å sprejar på, så lixom det vore lite lättare om man hade targeting grejen.... men det har man ju nu inte... attans... hur ska man göra för att få det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 wee! ok nu har jag klarat det... next! okej, asså nu ska man skjuta ner massa snubbar på en båt, men mitt targeting grej funkar ff inte! jag är knappast känd för min härliga aim, i cs står jag mest å sprejar på, så lixom det vore lite lättare om man hade targeting grejen.... men det har man ju nu inte... attans... hur ska man göra för att få det då? jag klarade det på förast ta sniper gå uppe på lager lokalen bredvid båten (innan du går upp där ta du ett slowmotin piller eller vad det nu heter) haha en smilis heter ju *lol* lol denna asså---------------------->> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 15 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 jo jag klarade det nu oxå... jag trodde target grejen var som i ps2 att dom siktar själv... mne det var ju bara det där att som zoomar in ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 BRA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts