Ace Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Om jag tex vill ha en popup som det står spel på hur gör man då, vad skriver man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kollat litestep.net eller annan sida för tutorials? Finns nog ett flertal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) *Popup "spel" !PopUpFolder:"<din mapp>" Redigerad 7 januari, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tro mig, ingen kommer att vilja att du har en popup på din sajt, eller var du nu ska ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Tro mig, ingen kommer att vilja att du har en popup på din sajt, eller var du nu ska ha den! Lol . Litestep är ett "shell", ersätter start-menyn och det. Det blir som en meny på skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Lol . Litestep är ett "shell", ersätter start-menyn och det. Det blir som en meny på skrivbordet. Men varför skrev han popupdå? Jag vet btw inte vad litestep är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men varför skrev han popupdå? Jag vet btw inte vad litestep är... En popup i litestep är en högerklicksmeny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men varför skrev han popupdå? Jag vet btw inte vad litestep är... Och en Popup kod till en Sida ser knappast ut sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts