nicke Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hur tar man sig in i stadion på Staunton Island i PC-vesionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag flög in med en Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicke Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Flög in med rhino, hur kan man flyga in med en pansarvagn???!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Mycket enkelt (Nåja?) 1. Skriv in lowgravity fusket (chittychittybb). 2. Hitta en lång raksträcka (helst riktad åt det håll du ska) 3. Rikta kåpan bakåt. 4. Gasa och Skjut hela tiden. 5. Efter ett tag kommer du att lyft och då får du försöka styra så gott det går Redigerad 7 januari, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicke Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Finns det inte något annat ofuskigt sätt att ta sig in där, dodon tror jag flyger så långt (har inte kommit till shoreside vale än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Finns det inte något annat ofuskigt sätt att ta sig in där, dodon tror jag flyger så långt (har inte kommit till shoreside vale än) Det går bara att flyga in, jao. Porten öppnar sig aldrig. Men det är ändå inget kul där inne.. Bara osolida grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts