Azore Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag tycker man ska undvika "ovårdat språk". Det räcker med en mening av endast versaler eller en svordom för att inlägget ska bli otrevligt.. Besök då inte trådar som möjligtvis kan innehålla någon form av ovårdat språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Vad spelar det för roll igentligen?? man får väll använda vilket språk man vill. det finns ingen språk kod!!!! och jag håller med azore til 100%!!!!!!!! Redigerad 8 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 @GTaJäGaReN: om du nu tycker att det första inlägget var otrevligt/ej "vårdat språk" så är det ingen som tvingar dig fortsätta läsa resten av inlägget eller dom andra inläggen. Det är ganska jobbigt att du (GTaJäGaReN) hela tiden ska vara så negativ i 85% av topicarna som du skriver i. det är okej att påpeka nån gång ibland men jag tycker att du gör det för ofta och då blir det dålig stämning på forumet vilket jag inte ser som något positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Händer ingenting för mig iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 @GTaJäGaReN: om du nu tycker att det första inlägget var otrevligt/ej "vårdat språk" så är det ingen som tvingar dig fortsätta läsa resten av inlägget eller dom andra inläggen. Det är ganska jobbigt att du (GTaJäGaReN) hela tiden ska vara så negativ i 85% av topicarna som du skriver i. det är okej att påpeka nån gång ibland men jag tycker att du gör det för ofta och då blir det dålig stämning på forumet vilket jag inte ser som något positivt. Du är lite väl elak mot han där. Klaga inte på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Du är lite väl elak mot han där. Klaga inte på han. Säger bara sanningen. jag tror att att några (många?) håller med mig om vissa saker eller allt i texten. jag ville skriva mer men det gjorde jag inte så jag tycker att jag va lite snäll mot honom. jag menar att det är inte nå kul att se 15 rader där man skriver massa klagomål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Negativitet kan tas per PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts