berit Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Efter min kompis hade klarat ett svårt uppdrag i SF så ringde Catalina och säger typ: Carl? Carl: Catalina? (eller nåt sånt) Men min kompis råkade lägga på och eftersom han nyss klarat ett uppdrag kände vi inte för att köra om. Så kan nån vara snäll att säga vad dom säger, tänker typ om det är ett viktigt samtal där man får välja nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hon ringer bara och stönar eller nåt annat som hon kommer att göra under spelets gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hon skriker PIG! Ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 OK, tack så det är alltså inget viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Om jag får ett samtal och råkar stänga av då tar jag en bil,kör en stund går ut ur bilen då ringer det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Fan exakt så gör jag med Erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts