Sikorka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Klicka här för att se F.E.A.R brr jag skulle vilja ha det! hehe verkar ur kul ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vågade du se klart gta3freak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Ja, verkigen läbbigt! Den där flickan i slutet(eller va det nu var) högg soldaterna i bitar!! Slowmotion(stavning)var häftigt! Redigerad 6 januari, 2005 av razztheazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Haha ja såg du när armen högs av?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Har hört talas om det förut, men visst verkar den bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När kommer det ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Haha ja såg du när armen högs av?? Jepp! nasty thing there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Verkar bli ett väldigt intressant spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hatar skräck! allt som tillhör skräck! jag kude inte sova efter "grudge-reklamen" ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 jag kude inte sova efter "grudge-reklamen" Jag antar att du blev livrädd för scary movie också ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Jag antar att du blev livrädd för scary movie också ? O ja! "does this shirt make me look gay?" HUGA! såg filmen nu! s-s-å lä-ä-äskigt v-v-var det ju-u-u in-n-nte *gömmer mig under sängen* Redigerad 7 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 O ja! "does this shirt make me look gay?" HUGA! Jo den scenen är riktigt obehaglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 WOW värkar riktigt ball o väldigt scary Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag tror inte min dator kommer att klara det spelet (grafik). Ännu ett spel man bara innerlig får hoppas, släpps till konsoll (det tröga är att fps gör sig bäst på pc ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 "I guess they aren't taking any hostages" Fett nice! Bara undrar vafan den där tjejen gjorde? Döda hon dem med blicken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Haha ja såg du när armen högs av?? Hehe, du låter som en upphetsad 10åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ganska längesedan man sade att det skulle komma, dock helt köptvärt verkar det som om det kommer bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts