starkstar Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja gick ute på natten. De rägnade och blixtrade. Ja såg et bil.. Jag tänkte. Dedär är väll ingen glandale som är trasig. Ja titta med mina mörkerglasögon. Lite ovanför bilen mot backen. Jag såg en man springa. ja tankte: aha då har han väll blivit jagad av snuten och krockat. men jag så ingen snutbil.. så ja hoppa in i bilen och tog lagningskoden. men den lagades inte.. ja åkte till payn spray men de vart inte lagad :S.. så de måste va non spökbil på nåt sätt med.. non som har sett den.. de e en röd sadler. exakt lika trasig som glandale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jo det finns både Spöksadler och Spökglendale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kan du lämna gtasajten ett tag va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kan du lämna gtasajten ett tag va?? Offtopic: varför ska han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Offtopic: varför ska han det? För han har ljugit om bigfoot, och knappast att han såg någon springa därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 MEN HAN SPRANG DÄRIFRÅN :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Orka bry sig, har han sprungit därifrån så var det väl kul för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 JA!, och du stavar dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts