Krillepille Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Skaffat live idag hur loggar jag in på msn eller någon meny som kopplar upp mig dil en chat där jag kan träffa nya vänner Redigerad 6 januari, 2005 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Du måste spela för att få nya vänner... Eller så startar du utan CD i och klickar på typ Friends och add friend... Skriv in namnet på din vän där och då kan du se vad han spelar för spel, du kan skicka meddelanden mm. I spelet hittar du säkert friends någonstans.... Vilket/Vilka online spel har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vad kostar det att spela Live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vad kostar det att spela Live? Du kan köpa XBOX Live med 1 årsbetalning för ca 600:- tror jag... När det året är slut så kan du beställa flera månader... Vet dock inte priset per månad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Du kan köpa XBOX Live med 1 årsbetalning för ca 600:- tror jag... När det året är slut så kan du beställa flera månader... Vet dock inte priset per månad... Jaha, och då får jag köra dygnet runt med alla spel som stödjer online spelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jaha, och då får jag köra dygnet runt med alla spel som stödjer online spelande? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ere några som har xbox live så lägg in era gametag här så kan vi spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts