ray Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 (redigerad) jag har fasnat på marabu club sista updraget kan man få lite info om ni e så snälla Redigerad 10 december, 2002 av ray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tommy- Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Ok....the Job är ett svårt uppdrag......försök att tjäna pengar till bra vapen för du kommer behöva det....Det finns inte så många tips till detta uppdrag utan det är bara att försöka om och om igen(klarade det på 3 försöket)...... Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Det är ett enkelt uppdrag om man bara tar det lite lugnt. Jag klarade det på första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jag klarade också det på första..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 B)Skjut ihjäl alla (förutom dina polare) ,jag dödade gisslan och varenda liten skitpolis... Håll huvet kallt så går e nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 jag har fasnat på marabu club sista updraget kan man få lite info om ni e så snälla Hehe, jag chansar på att du gillar chokolad!! (Marabou club ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 klarade också de på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Hehe, ja det är ett ganska enkelt uppdrag, men i alla fall: Du behöver ett automatvapen, det är helt säkert i alla fall. Jag skulle rekommendera mac 10 eller något annat snabbstjutande. När swat-killlarna stormar, använd automatsiktet och skut dem medans de åker ner på linorna. Lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tommy- Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 ok jag klarade också det på första försöket men man måste ha lite tur..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Hallå? lägg av och skryt nu va, bara larvigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 ok jag klarade också det på första försöket men man måste ha lite tur..... Asså...jag klarade oxå på första försöket......känns jävligt trist.....men kan man kuta o springa med Mac 10 som Tec 9???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts