starkstar Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag var ute i skogen ca:02:32 och gick runt lite. Sen kom jag till en kulle fullt med träd. Och då var det något stort som hoppa över kullen. Jag sprang upp på kullen och titta ner. Då var han plötsligt borta. Jag tror det kan ha varit bigfoot eller kanske en "BJÖRN" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Okej, visst. Det finns ingen Bigfoot med i spelet. Är det så svårt att fatta? Redigerad 6 januari, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag står inte ut med alla dessa jävla lögnare! Det är bekräftat att dem inte finns! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Asså ja lovar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Åååh.. vad ska man säga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ett litet tips.. om du vill ha uppmärksmhet kan du väl skaffa lunar om du inte redan har.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Den värsta lögnen på detta forum var lätt när en kille sa att när han körde VC så körde han i en kurva som kom en gris upp på skärmen och blinkade med ögat och försvann igen. sen sa han att han frågade rockstar vad det var för något och då hade dom sagt att det bara händer på en kopia i världen tycker synd om den killen ifall han trodde någon skulle gå på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 HAHA! Jo, vissa har lite svårt att ljuga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag var ute i skogen ca:02:32 och gick runt lite. Sen kom jag till en kulle fullt med träd. Och då var det något stort som hoppa över kullen. Jag sprang upp på kullen och titta ner. Då var han plötsligt borta. Jag tror det kan ha varit bigfoot eller kanske en "BJÖRN" Hah fy fan äru från mars eller ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Öhh....Jag såg en talande get i CJ's hus!!! ...........INTE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Sure Bacon homie.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Lås tråd-fan.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Asså shit va onödig topic... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 HAHA. Min kompis sa att det fanns ett ställe i Las Venturas som hette liberty city nu kommer det roliga . ............... Han sa att det snöade där. ONTOPIC:asså alla vet att bigfoot inte finns . Det är samma som att tomten kommer in i spelet och ger julklappar till alla groove medlemmar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 HAHA. Min kompis sa att det fanns ett ställe i Las Venturas som hette liberty city nu kommer det roliga . ............... Han sa att det snöade där. ONTOPIC:asså alla vet att bigfoot inte finns . Det är samma som att tomten kommer in i spelet och ger julklappar till alla groove medlemmar. Din kompis har delvis rätt... Det snöar i LC, men det ligger inte i LV! Man kommer dit under ett uppdrag i LV! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Den värsta lögnen på detta forum var lätt när en kille sa att när han körde VC så körde han i en kurva som kom en gris upp på skärmen och blinkade med ögat och försvann igen. sen sa han att han frågade rockstar vad det var för något och då hade dom sagt att det bara händer på en kopia i världen tycker synd om den killen ifall han trodde någon skulle gå på det LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kan ju varit en fluga som lekte på skärmen. det fins ett ord för sånna som han: mytoman. vi har en på vår skola. han ljuger så duvorna dör! tex att det fans nitrodlycerin i NO-salen osså har han kommit på att man kan sasta knivar på CS, o att om man vill hoppa högt så slänger man en granat bakom sig. "Jaaaaaaaafan, man dör ju lite liv, menvafan. man kommer ju 100m" sa han lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ja asså en gång var jag ute i skogen så kom en björn fram och vill spela biljard!! jag lovar jag fråga rockstar!!! inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Så roligt ni kan ha det ibland. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts