Rick Hate Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Om man hoppar upp på bilarna och trycker på slagknappen stampar CJ sönder bilen tills den sprängs. Fort går det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Aa... Gjorde så en gång när jag hade 5 stjärnor och alla poliser brevis sprängdes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hmmm... ska inte skriva att det är gammalt, för du kanske nyss fått spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Neeeej, jag köpte det dagen innan det släpptes så jag har haft det ett bra tag. har aldrig bara kommit på tanken att slå samtidigt som jag har stått på en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Aja, jag gjorde det första dan! Slet ut en kille ur sin bil, och slog ihjäl han, för att sedan sparka sönder hans bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hee jasså? Jaja då vet jag då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rick Hate Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Aja, jag gjorde det första dan! Slet ut en kille ur sin bil, och slog ihjäl han, för att sedan sparka sönder hans bil! Alltså menar du att du stod på marken och slog och sparkade på bilen, eller menar du att du stod PÅ bilen och stampade? För jag menar det sistnämnda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Men ärligt, stampa på bilar är inget specielt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det där var ingen nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts