Larson Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag vet hur man gör för att få 100% och det är inte därför jag skriver en ny tråd. Jag behöver hjälp. Jag har gjort ALLT, men ändå missat något. Tyvärr vet jag inte vad, skulle bli det om någon snäll själ förbarmade sig över min "stats.html" på följande sida: Stats Tack! (Behövs ej längre nån hjälp då jag redan har 100%) Redigerad 8 januari, 2005 av Larson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Times busted 0 Hospital visits 0 Har du varken dött eller blivit arresterad, så har du antagligen fuskat. Har för mig att man (i vissa fall) inte kan få 100% om man har fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Har du varken dött eller blivit arresterad, så har du antagligen fuskat. Har för mig att man (i vissa fall) inte kan få 100% om man har fuskat. Han gör väl som mig och många andra.. Laddar när han dött eller åkt i finkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det enda ja kan komma på är att du inte vunnit Hotring, du har bara kommit två testa att vinna och se hur de blir då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Har du tagit ALLA HiddenPackages ? Isf är det det. Och har du klarat Brandbilsuppdragen , Polisuppdragen och ambulanceuppdragen ? - Annars kan det vara Hotringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Han gör väl som mig och många andra.. Laddar när han dött eller åkt i finkan Han kanske har fuskat ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Men är ni säkra på att man inte kan få 100% om man har fuskat? eller tror ni bara d?? för ja tror inte att d ska ha nåt med det o göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Men är ni säkra på att man inte kan få 100% om man har fuskat? eller tror ni bara d?? för ja tror inte att d ska ha nåt med det o göra... Man kan inte få 100% om man har fuskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Man kan inte få 100% om man har fuskat. Man kan få 100% om man fuskat. Gjort PCJ Playground uppdraget nära Malibu Club? Det där när man ska svänga runt koner på ett garagetak?(gone crazy tror jag det heter..) Den där tävlingen bakom Ammunation?(dirttrack) över 45(snabbare reload) poäng på Ammunation? Vet inte om man behöver göra det för 100% men sen finns det olika "Kurser"(flyg) med en sparrow lite här och var i Vice City, du ska åka genom massa checkpoints på alla. Tiden spelar ingen roll, bara du kommer till sista checkpointen utan en sprängd helikopter. Redigerad 7 januari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Larson Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har inte fuskat utan jag har laddat om när jag blivit "Busted" eller "Wasted". Jag har fått snabb reload nu på dem där grejen vid Ammu-Nation nu så nu har jag 99%. Jag har gjort alla Helikopteruppdragen, Polis, Ambulans, Taxi, Brandbil. Cone Crazy och PCJ playground har jag också gjort. Jag är helt säker att jag inte fuskat iaf. Det enda som jag kan komma på nu är 1:a i Hotring. Ska testa det nu. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Larson Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Har 100% nu. Äntligen, tog mig bara drygt ett halvår. Men däremot va det första gången jag lirade VC. kolla in på: Stats // Larson @ 100% Redigerad 8 januari, 2005 av Larson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag hade också hotringen kvar när jag låg på 99%. Trodde jag hade klarat det men en tredjeplats räckte visst inte för att få procent för det. Ett tips, ladda upp dina stats här: http://xe.homelinux.net/vice/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Har du tagit ALLA HiddenPackages ? Isf är det det. Och har du klarat Brandbilsuppdragen , Polisuppdragen och ambulanceuppdragen ? - Annars kan det vara Hotringen. Glöm inte heller taxiuppdraget, att köra 100 pers... Sedan udrar jag, vad går dem övriga ut på? Hur många måste du rädda i ambulansen? Hur många måste du waista med polisbilen, och hur många måste du släcka med brandbilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag vet hur man gör för att få 100% och det är inte därför jag skriver en ny tråd. Jag behöver hjälp. Jag har gjort ALLT, men ändå missat något. Tyvärr vet jag inte vad, skulle bli det om någon snäll själ förbarmade sig över min "stats.html" på följande sida: Stats Tack! (Behövs ej längre nån hjälp då jag redan har 100%) Läste i din stats... Vad innebär stoppie time? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Level 12 på alla de tre, stoppie=bromsa upp mc på framhjulet, stoppietime=tid du har bakhjulet i luften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Level 12 på alla de tre, stoppie=bromsa upp mc på framhjulet, stoppietime=tid du har bakhjulet i luften... Men stoppies behövs inte för 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanp Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Nä, men hon frågade ju. edit: Men vad är cone crazy? det är ju inte samma sak som pcj playground. Sen såg jag att man skulle snipra en fiskmås? eller missförstår jag vad seagull är? Redigerad 4 februari, 2005 av johanp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Seagull är fiskmås, ja. Man kan (men behöver inte) sikta med ett snipervapen ut i intet och skjuta ner fiskmåsar som flyger förbi. Cony crazy ligger här: Det är en bil man ska åka med genom en liten hinderbana på taket till parkeringshuset med gröna klängväxter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts