PimpActionShotgun Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Har precis kommit till 3e ön(30%) jag har gjort så långt på ? uppdragen så jag ska erbjuda en dollar för en gammal flygplats! men när jag kommer dit så kostar det 80k!!!!! och jag har inga andra uppdrag att göra! måste jag betala eller finns det nåt annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Öhh du skriver inget vidare bra du..... ja du måste köpa flygplatsen och klara flygskolan.... vad menar du med en dollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Han menar kanske ett dollar tecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Han menar kanske ett dollar tecken Amen snälla....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) JA vad är det Om du inte märkte det var jag sarkastisk Redigerad 6 januari, 2005 av emil_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Japp du måste köpa den asset om du ska komma vidare. Var fick du ifrån att man att dom erbjöd dig en dollar? Edit: Såg inte att nån annan skrev nästan samma sak Redigerad 6 januari, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja det undrar jag med.En dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja det undrar jag med.En dollar Alltså toreno säger "offer them a dollar if they say no, kill them.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 JA vad är det Om du inte märkte det var jag sarkastisk Sarkasm gör sig inte bra i skrivform Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Nej..han menar att han som ger en uppdraget att köpa flygplatsen (minns inte vad han hette) säger att man kommer kunna köpa den för en dollar. Jag tror att det var så, inte riktigt säker. Såg att någon redan hade skrivit så..sorry. Redigerad 6 januari, 2005 av Moloko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Varför finns det en pinnad FAQ?? För att man ska läsa den som du inte gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts