skribb Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Alla deras låtar låter likadant så ta för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Alla deras låtar låter likadant så ta för dig. Darn lie, sonny-boy. Beat On The Brat och The KKK Took My Baby Away rockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Tenth Level Tauren Chieftain - Power Of The Horde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Om du tycker W0rd Up är bäst är du fan gay. Det är en cover, och inte alls deras musikstil. Så om jag tycker den är bra så blir jag gay ?. Och ja jag vet det är inte doms stil men dom har ju inte precis så många bra låtar att välja mellan. Redigerad 17 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 ELVIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 ELVIS Hmm om jag mins rätt så är inte Elvis en låt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Så om jag tycker den är bra så blir jag gay ?. Och ja jag vet det är inte doms stil men dom har ju inte precis så många bra låtar att välja mellan. Men dina galopperande gås, det heter deras, inte doms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Han har det bara inte så lätt med språket. - Lufsen, Lady och Lufsen.. ni har sett den, bitches. Bästa låten just nu: James Brown - Play That Funky Music White Boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Men dina galopperande gås, det heter deras, inte doms. Herre gud du har rätt ...Fan vad jag skäms nu. Redigerad 17 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Rotade lite i datorn hittade en jävla bra låt: White Stripes - Fell in love with a girl Fett bra! Se videon om ni inte gjort det, gjord i Lego! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Så om jag tycker den är bra så blir jag gay ?. Och ja jag vet det är inte doms stil men dom har ju inte precis så många bra låtar att välja mellan. Öh jo, typ alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Kurupt ft MC Ren, Xzibit o Nate Dogg - Hardest mothafuckaz Dr. Dre ft Snoop Dogg - Still D.R.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 En massiv alvisk musik blandad med toner som är gudomliga. Ja, det är "Anduril" av Howard Shore som visar denna ton som alla människor i världen kan njuta av... "The End of All Things" av Howard Shore är kanske nästan som "Anduril" - eller inte De lugna tonerna som hörs är ett mästerverk... "The Leaving/The Search" av Basil Poledouris måste nog vara en av de bästa låtarna genom tiderna, i denna låt finns nästan allt förutom hiphop och techno förstås men låten visar hur musik verkligen kan finna det som det verkligen är. En känsla av krig, sköldar av järn och självklart Conan, har "Riddle of Steel/Riders of Doom" av Basil Poledouris där höga toner spelar stor roll. "Wheel of Pain" av Basil Poledouris visar en blandning av de vanliga Conan-låtarna och lite av ett orientalisk tema... "Hyrule Castle (Orchestrated)" av Koji Kondo - Om du gillar The Legend of Zelda-spelen så är denna låten definitivt till att rekommendera... Jösses! "Game Demo" av Koji Kondo är bara ett liten intro men ändå toppar den min lista... låten är från The Legend of Zelda: The Wind Waker där även andra bra låtar av Koji Kondo hörs. "Oath to Order" av Koji Kondo är en låt från orkester-soundtracket till The Legend of Zelda: Majora's Mask. Okej, här är det inte så mycket cellon och fioler men den klarar sig fortfarande med ett härligt ljud av en orgel... "Hook: Prolouge" av John Williams är kanske den sämsta bland de bästa men den duger ändå, j*kligt mycket och man känner till John Williams toner mycket väl... "Thriller" av Michael Jackson är den bästa MJ-låten enligt mig och jag är ett stort MJ-fan så därför är "Thriller" från 1982 med på min lista... När man hör ordet rap och hiphop tänker man väl säkert på Eminem och Jay-Z... men i detta fallet är det där bara skit. Istället är det "The Message" av Grandmaster Flash som enligt mig är kännetecknet inom hiphop och rap... Sådär... kommer inte på fler just nu men kan många fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts