KalleR Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Ser inget roligt med alkohol , knark . Hembränt är så himla tråkigt. Drick läsk eller nåt annat. alkohol är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 W0RD!!!! + att det är gott också!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 alkohol är roligt Dock ej hembränd skit!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jo det värsta är ju att det är så jäkla lätt att få tag på..... en väldigt sjuk sak är att sverige är det landet där det är svårast att få tag på droger i ehla europa men ändå är det så lätt kan ni då fatta hur lätt det kan vara att få tag på droger i dom andra länderna det kan iaf inte jag och jag vill inte fatta det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Dock ej hembränd skit!!! Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jo Hmm....okej.....???..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 (redigerad) Jo Ja visst om du har lust att dö eller bli blind av att nån j*vel har använt metanol så........ Redigerad 13 december, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Ja visst om du har lust att dö eller bli blind av att nån j*vel har använtmetanol så........ en del är ju som dom ä.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 HB behöver inte vara skadlig om man har en bra brännare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 (redigerad) HB behöver inte vara skadlig om man har en bra brännare... Jag skulle ändå aldrig druckit det.....en bra brännare..hehe....det var ju roligt!!! Redigerad 13 december, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jag skulle ändå aldrig druckit det.....en bra brännare..hehe....det var ju roligt!!! Ja, en bra brännare.. + bra råvaror... Jag känner faktist folk som har brämmare hemma...(har faktist en halv brännare i källaren själv... ) Och jag har själv druckit det.. O dom har bra brännare för jag har inga men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Ja, en bra brännare.. + bra råvaror... Jag känner faktist folk som har brämmare hemma...(har faktist en halv brännare i källaren själv... ) Och jag har själv druckit det.. O dom har bra brännare för jag har inga men... Aja....du kan inte övertyga mig iaf....och brännare mena jag som i cd brännare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 inte alls ovanligt!!! och att alla har sett hennr röka!! på skolan jag går på (och förra också) får man röka på speciella platser!! och att alla har sett henne supa, går du till en fest så ska du se att 80-90% super!!! Jo men dom flesta på våran skola är normala. Så det e ganska ovanligt på våran skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 det e några tjejer i min klass som röker... (inga killar va jag vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 det e några tjejer i min klass som röker... (inga killar va jag vet) Oj då.....i min klass är det få se.....4 tejer som röker(Inga killar där heller)och hälften av alla killar snusar!!!(Inga tjejer dock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 I min klass (31 elever) är det bar två tjer som röker och ingen snusar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 I min klass (31 elever) är det bar två tjer som röker och ingen snusar... Ja men i min klass så röker dom och snusar bara för att få uppmärksamhet.....fjortisar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Ja men i min klass så röker dom och snusar bara för att få uppmärksamhet.....fjortisar.... Slår vad om att det bara en utav dom som tycker det e gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts