Mr.Magic Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Patrik, Händer något med spelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Patrik, Händer något med spelet eller? Jorå! Håller på för fullt, men det går lite segt, för man måste hela tiden hålla på att testa koderna. Men jag kommer inte ge upp iaf! Kan posta nån screenshot sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Fan hade inte sett den här tråden förens nu.. så det är väl för sent att anmäla sig nu men jag gör det ändå . Kan tänka mig vara vad som helst men gärna vara vara en vis person som huvudrollen kommer för att söka råd... Utseende: Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Gunde5 Vill vara medhjälpare, Som kommer med på andra banan. Ja ni vet ju; Gunde ite dumm "*DONK*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag vill vara med! Jag kan kan vara en boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hur går det? Är jag (den färgsprutande, photoshopmoddande bossen) gjord än? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hur går det? Är jag (den färgsprutande, photoshopmoddande bossen) gjord än?:"> Nope, hittils har jag gjort en level. Soo.. Hur många levlar tycker ni det ska vara? 5 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nope, hittils har jag gjort en level. Soo.. Hur många levlar tycker ni det ska vara? 5 kanske? Hur långa är dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hur långa är dom? Inte allt för långa. I level 1 är det 8 fiender och en boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Mmm hur långa e dom? Hur många personer har du fått plats med? När kommer det screens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Snälla kan inte jag få vara med..... 8 levlar Screeeeenss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Om du har lust, så kan du ju sätta in mig i spelet, som alla andra hatar. För det är exakt vad som händer här på forumet. And I like it! Redigerad 17 januari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Om du har lust, så kan du ju sätta in mig i spelet, som alla andra hatar. För det är exakt vad som händer här på forumet. Varför skulle alla hata dig? På detta forumet hatar alla varrandra... Forumet har nått grunden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Säkert för sent att anmäla sig frivillig som en medhjälpare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Eh, kläm in mig någonstans i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) *DELETED* Redigerad 17 januari, 2005 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Om du har lust, så kan du ju sätta in mig i spelet, som alla andra hatar. För det är exakt vad som händer här på forumet. Nej, jag älskar dig för Tupac tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag är gärna med i spelet som nån liten hacker typ! Hjälper gjärna till med nåt om det behövs!! Skulle gärna vilja se en screen också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 We want screens! We want screens! We want screens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Neej ! kanske inte`? för om han lägger upp screens och så kanske filmen är kort?, Då vet vi allt som händer i filmen och då blir den tråkig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts