Siana Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Allstå, lägg ner nu... Bara skit i Meto! HAhah okej byt ut meto till en pokémon bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag vill vara med som ett skogstroll som bor under en sten och hjälper huvudpersonen med gåtor o.s.v. mot att han hämtar andra medlemmar som mat till mig. Det är ett skogstroll som är min avatar, här är några mer bidler: http://www.riotminds.com/dod/bakgr4.jpg (ett håller i ett svärd och det andra i en pilbåge.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Oh shit, nu har jag missat något. Jag vill vara en Galen Sub-Boss Ninja med afro så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Jag vill vara med som den här om ja får vara med? *EDIT* Jag vill vara en Spion För Modsenn eller vilka nu som när onda eller vad man ska säga Redigerad 8 januari, 2005 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag kan vara en EDDIE.......du vet Maidens lilla söta zombie-maskot .....eller jag kan vara vad som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag vill spela SlipKnot på min fina flöjt! Så ska jag se ut så här... Fast med en hockeymask... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag vill vara en gurka som hjälper äventyraren att hitta vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag vill vara en mirc ikåååån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag vill vara en gurka som hjälper äventyraren att hitta vägen! Årets Nörd i forumgalan.. Köttis: ny eller gammal då? Patrik: när kommer spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vadå årets nörd? :'( Bara för at jag vill vara en gurka i ett spel, gör det mig till årets nörd? Jag är ingen gurk-galning, jag sitter inte och dricker gurksaft på fritiden, Jag vill vara med i ett spel som gurka, det är allt jag vill, är det så fel! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vadå årets nörd? :'( Bara för at jag vill vara en gurka i ett spel, gör det mig till årets nörd? Jag är ingen gurk-galning, jag sitter inte och dricker gurksaft på fritiden, Jag vill vara med i ett spel som gurka, det är allt jag vill, är det så fel! :'( :'( Jag gillar också gurkor, det är gott.. Men jag sitter inte och skriker "JAG VILL VARA EN GURKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111ettettettettettett D: " hela dagarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Jag kan vara en galen gubbe som (är emot barn och som) leder en "glassfabrik".... Edit: Jag kan vara vad som hellst om åvanstående inte går... Bara jag får vara med? Redigerad 8 januari, 2005 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag gillar också gurkor, det är gott.. Men jag sitter inte och skriker "JAG VILL VARA EN GURKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111ettettettettettett D: " hela dagarna.. Nej, men det funkar... Jag skrev typ "Jag vill vara en bäver-människa!!!!1ettettett!!!!!1111111111!!!" Och vad blev jag? En bäver-människa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nej, men det funkar... Jag skrev typ "Jag vill vara en bäver-människa!!!!1ettettett!!!!!1111111111!!!" Och vad blev jag? En bäver-människa... Fan jag som ville bli Afro bäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Oj, detta vart värkligen populärt! Har hunnit göra 5st personer hittils, och snart är det väll dags för nån boss. Men detta spel lär bli rätt långt, alla värkar vilja vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Oj, detta vart värkligen populärt! Har hunnit göra 5st personer hittils, och snart är det väll dags för nån boss. Men detta spel lär bli rätt långt, alla värkar vilja vara med. Jag kan vara en fågelspindel också- det är licksom det mett namn står för ......nä men om du tar med mig så kan jag vara vad som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Oj, detta vart värkligen populärt! Har hunnit göra 5st personer hittils, och snart är det väll dags för nån boss. Men detta spel lär bli rätt långt, alla värkar vilja vara med. Jag och Luddee måste vara i lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Inget spel blir riktigt fulständigt utan en vanvettig professor, thats where i come into the picture.. .... right?... Rright??..... RIGHT?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Detta är jag: OM du inte hunnit göra mig ännu vill jag vara en Klottrare med Svart munk-tröja och blå baggy jeans som håller till vid ett nerklottratt lager istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts