Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Ingen aning faktiskt. Beror väll på hur långt det ska bli.. Ok *Längtar* Jo det är svårt att hålla reda på 6 och 35 ibland, fråga mig, jag vet! Ok, när kommer det? Du som vet ::EDIT::Wee! Ny sida!::EDIT:: Redigerad 6 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ok, när kommer det? Du som vet Det har jag ingen aning om, hur skulle jag kunna veta det...tss, dagens ungdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill vara en ond tomte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag vill vara en smurf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Om det inte går att vara en agent så skulle jag kunna vara den Här Skulle hellre vilja vara denna men om du redan gjort min agent så är det OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag skulle vilja vara en gurka som visar vägen åt huvudpersonen... eller hjälper honom eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 http://members.lycos.nl/maggotadvance/pictures/profiles/mick.jpg En blandning? Så vill jag se ut. Jag vill gärna sitta nån stans och lyssna på Slipknot... Och dricka BLOD (läs hallonsaft) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Har du gjort mig annar vill jag vara en melon =)Om du kan så skulle jag vilja att det stog Elander på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag vill att alla ska sluta skriva om var dom vill vara i spelet han tar ju med dom han vill ha med, sen tar det ju också tid att göra ett spel i flash ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Jag anmäler mig själv som alternativ spelkaraktär. Och jag anmäler Hultenius som slutboss. Redigerad 7 januari, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Om jag inte är med i spelet så är det inte värt att kalla ett spel! Jag vill göra voice-casting också! Då blir det mycket tufare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Jag vill se ut som Shawn i Slipknot: Bild no.1 Bild no.2 Bild no.3 Jag kan spela vilken roll som helst bara jag är sinnesjuk Redigerad 7 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag kan spela vilken roll som helst bara jag är sinnesjuk Ja det passar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hur vi ser ut eyy... Ganska nära...gissa vem av dom som är jag Jag är iaf brunetten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag är den okändaste av alla, men fan så trevlig för det. Jag vill va ett levande skelett med kostym och cigg i munnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag vet Iaf att jag ska vara med Patrik har redan gjort mig i spelet Fast det kanske jag inte fick säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag vill vara med! Jag ska vara den photoshopmoddande bossen som sprutar färg på alla motståndare. Till sin hjälp har jag en pokémon- drake vid namn Metoc7 som sprutar särskrivningar, felstsavningar och dumma frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag vill vara med! Jag ska vara den photoshopmoddande bossen som sprutar färg på alla motståndare. Till sin hjälp har jag en pokémon- drake vid namn Metoc7 som sprutar särskrivningar, felstsavningar och dumma frågor Allstå, lägg ner nu... Bara skit i Meto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 JAg ska vara med i spelet som en liten Cool Kille med en gurka i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Detta är jag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts