Kalan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag kan va jävligt elak, mig spelar det ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill helst vara god.. Btw, gimme a beta! Jag kan vara betatestare Du blir ju god, alla är goda förutom Alfons och Funnylin. Just nu vet jag inte riktigt hur alla ska se ut. Dom som skulle vara med kan väll säja ungefär hur dom ska se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Du blir ju god, alla är goda förutom Alfons och Funnylin. Just nu vet jag inte riktigt hur alla ska se ut. Dom som skulle vara med kan väll säja ungefär hur dom ska se ut? Jag vill vara en bäver-människa, det är coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Du blir ju god, alla är goda förutom Alfons och Funnylin. Just nu vet jag inte riktigt hur alla ska se ut. Dom som skulle vara med kan väll säja ungefär hur dom ska se ut? Jag kan vara en ond kille med svart kostym, svarta byxor och solglasögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Du blir ju god, alla är goda förutom Alfons och Funnylin. Just nu vet jag inte riktigt hur alla ska se ut. Dom som skulle vara med kan väll säja ungefär hur dom ska se ut? Hur vi ser ut eyy... Ganska nära...gissa vem av dom som är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Den nere i vänstra hörnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Varken god eller ond Mortal kombats Scorpion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Så här vill jag se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hur vi ser ut eyy... Ganska nära...gissa vem av dom som är jag Får jag vara fladdermusen närmast vampyr-duden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Hur vi ser ut eyy... Ganska nära...gissa vem av dom som är jag Fladdermusen till höger om Dracula kanske? Patrik: Jag vet inte hur jag ska se ut, rita mig bara. Men jag MÅSTE hålla i min R* skylt! Redigerad 6 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill ligga döende i en gränd och säga : You must stop "Insert BOSS name here" before he destroy gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Du blir ju god, alla är goda förutom Alfons och Funnylin. Just nu vet jag inte riktigt hur alla ska se ut. Dom som skulle vara med kan väll säja ungefär hur dom ska se ut? Hur vet man om man ska vara med eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Får jag vara fladdermusen närmast vampyr-duden? Wanna be my pet eh? Den nere i vänstra hörnet? Du är nära nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Får jag vara fladdermusen närmast vampyr-duden? Nej, har redan gjort dig som en bäver-man! Hur vet man om man ska vara med eller inte? Om ni har sagt att ni vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag vill vara med! Jag vill vara en maktgalen besserwisser som tror han vet allt. Jag ska ha en gura också btw. Redigerad 6 januari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Du blir ju god, alla är goda förutom Alfons och Funnylin. Just nu vet jag inte riktigt hur alla ska se ut. Dom som skulle vara med kan väll säja ungefär hur dom ska se ut? Pic 1 Pic 2 Pic 3 (ögonen ska helst vara som på denna) Pic 4 (i profil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nej, har redan gjort dig som en bäver-man! Om ni har sagt att ni vill vara med. När beräknas spelet komma ut? Sorry om nån har frågat, orkar inte läsa 35 sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Wanna be my pet eh? Who wouldnt? @Patrik: Yay! Jag är das über-bäver! Redigerad 6 januari, 2005 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När beräknas spelet komma ut? Sorry om nån har frågat, orkar inte läsa 35 sidor. Jo det är svårt att hålla reda på 6 och 35 ibland, fråga mig, jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När beräknas spelet komma ut? Sorry om nån har frågat, orkar inte läsa 35 sidor. Ingen aning faktiskt. Beror väll på hur långt det ska bli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts