xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nej!! Gangsta-musik ska det vara Så våldsamt får det inte bli! Där går gränsen!! Hiphop!! Där är redan mord!! Räcker inte det!! BARBAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill vara med som en ond demon http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Mee.jpg Den där snubben är ganska väldigt mycket god.... @xtreem: Men va fan! Jag kommer gråta mig till sömns nu... Man får inte säga så om hiphop, då blir man butträjjpad av en gigantisk rosa bäver som gömmer sig under sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Ratatat blir perfekt spelmusik. Edit. Eller nja, för lugnt. Editation två. Hetsjazz!!! Det blir perfekt! Art Blakey. Redigerad 6 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Den där snubben är ganska väldigt mycket god.... @xtreem: Men va fan! Jag kommer gråta mig till sömns nu... Man får inte säga så om hiphop, då blir man butträjjpad av en gigantisk rosa bäver som gömmer sig under sängen Ja, men han ser mer ond ut än vad han ÄR god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja, men han ser mer ond ut än vad han ÄR god Jaja... Men inte om man målar honom rosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag vill gärna vara med. Jag vill vara Snake från Metal Gear Solid Bild Det spelar ingen roll vilken roll det blir, bara man får vara med som Snake är jag nöjd Redigerad 6 januari, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Och det här kan vara sista bossen http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Samurai.jpg Redigerad 6 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hehe nice! gurkaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Du vinne, vad är det med dig o gurkor egentiligen .Varför inte avocado eller apelsin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Du vinne, vad är det med dig o gurkor egentiligen .Varför inte avocado eller apelsin? Jag vet inte... gurkor är ju liksom bara gott på hårt bröd... men dom har ju fin grön färg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Tycker folk ska sluta tjata om att vara med! Patrik får ta med dom han tycker ska vara med... Punkt Slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jg kan vara med som vad som helst, om någon nu orkan göra spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag är gärna med också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vet inte... gurkor är ju liksom bara gott på hårt bröd... men dom har ju fin grön färg... Ahh, you got me on that one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Om jag får säja vad jag tycker så kan det få vara vilken musik han vill ha... Men det ska finnas en klubb där jag och några (Xstreem plus andra) där det spelas Slipknot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Alla vill ju vara med! fråga istället vilka INTE vill vara med!? JAG;D JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Måste ju säga att min badanka blir perfekt som en liten medhjälpare, typ i någon tutorial eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Okej, nu har jag gjort introt, menyerna och första rummet, och massor av koder. *Puh* Behöver nu sånna som kan vara fiender, vanliga faror. Redigerad 6 januari, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Okej, nu har jag gjort introt, menyerna och första rummet, och massor av koder. *Puh* Behöver nu fiender, vanliga faror. Gör en tuturial med Zyber, det är ju upplagt! Underbar ide! Ankan är verkligen orginel, den är gjord för att vara medhjälpare! ...eller så kan Zyber komma ner ibland och ge hjälp, som dom där boxarna i Super Mario. "Skjut fienden genom att klicka på x, håll inne x för att utföra en Kanonattack". Äh, ni fattar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Okej, nu har jag gjort introt, menyerna och första rummet, och massor av koder. *Puh* Behöver nu sånna som kan vara fiender, vanliga faror. Jag vill helst vara god.. Btw, gimme a beta! Jag kan vara betatestare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts