wendel Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Skribb skulle varit huvudpersonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill vara civilperson.. Eller ett regnmoln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Patrik, jag vill va med!! jAG ska vara ledaren för bossens supermördarteam (uppdrag= döda, misshandla) fler måste vara med i det här ser ungefär jag: (suddig bild) LUDDEEEEEE¨ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Här har ni mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Perfekt ide med en påhittad medlem! Själv skiter jag i vad jag är, bara jag är med...hehe. Biroll, möjligtvis? Btw. Hur ska spelet vara? Megaman stuk? springa runt och döda massa, sen kommer man till bossar och sista bossen på sista banan är Hultenius? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Perfekt ide med en påhittad medlem! Själv skiter jag i vad jag är, bara jag är med...hehe. Biroll, möjligtvis? Btw. Hur ska spelet vara? Megaman stuk? springa runt och döda massa, sen kommer man till bossar och sista bossen på sista banan är Hultenius? Det ska vara likt Supermario, a platform game.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När är spelet beräknat att släppas ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 JAG VILL VARA GUUURKAAA! asså i spelet! Jag tar i hårt, för att ni ska förstå! ag hade kunnat bombhota er, men då hade det roliga försvunnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill vara med! jag vill vara den stora onda bossen eller så vill jag vara nån medhjälpare som följer med spelaren i spelet och hjälper honom med gåtor som man får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill mer än gärna vara med. Sätt mig på vad som helst. Allt ifrån den onda slutbossen till en kille man ser ryggen på i introt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nån som vill vara med mitt specialmördarteam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag tycker fortfarande att min idé ska bli verklighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Nice idé med ett spel. Tycker du ska ta Stells förslag. Att vi forumiter hjälper den nye med tips och sånt, och han ska ta sig fram och utrota alla MODsen Synd att jag inte är bra med ActionScript i flash, annars skulle jag kunna hjälpa till. Jag vill gärna komma in under spelets gång och hjälpa "Alfons" på en level, t,ex. att slå ner fiender med min R* skylt (ett måste )... Sen säger jag att jag måste gå in i "Musik, Film & Grafik" och så får han klara sig själv Redigerad 6 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill vara med! Jag vill gärna vara en bäver. Om det går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Sen när han är klar, så kommer jag och blir GTAsajtens Diktator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill gärna komma in under spelets gång och hjälpa "Alfons" på en level, t,ex. att slå ner fiender med min R* skylt (ett måste )... Sen säger jag att jag måste gå in i "Musik, Film & Grafik" och så får han klara sig själv Vet inte riktigt hur det ska gå till.. Men du kan få vara en fiende som har en skylt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill vara en gurka, om det går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ska där vara bakgrunds musik? Isf vill jag ha SlipKnot!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ska där vara bakgrunds musik? Isf vill jag ha SlipKnot!!! Nej!! Gangsta-musik ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag vill vara med som en ond demon http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Mee.jpg Redigerad 6 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts