xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag kan vara en boss... En bodyguard boss några "banor" innan man kommer till Hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Men då kan jag väl jag få vara en fiende....jag vill vara en MELON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Men det kommer ju att gå åt helvete med en omröstning, alla kommer bara att rösta på sig själva och så blir det [1] på varje alternativ, bättre att ha en påhittad person som gamemaster sa. Jag nöjer mig med en biroll. Redigerad 6 januari, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Man kan väl vara Snake från Metal gear solid som man spelar som =) Redigerad 6 januari, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Men det kommer ju att gå åt helvete med en omröstning, alla kommer bara att rösta på sig själva och så blir det [1] på varje alternativ, bättre att ha en påhittad person som gamemaster sa. Jag nöjer mig med en biroll. Jo ni har rätt, alla vill vara huvudpersonen! Så då tar jag någon som inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jo ni har rätt, alla vill vara huvudpersonen! Så då tar jag någon som inte finns. Det blir nog bäst så. Då blir ingen sur iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Men asså Snake är ju PERFEKT! tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Men asså Snake är ju PERFEKT! tycker jag Som i simpsons! Perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hmm.. Detta var svårt. Vi säjer såhär: En galning försöker ta över GTASajten, och måste strida mot medlemarna för att lyckas. Och då blir ju Hultan sista bossen. Okej det blir bra? Aja vem tycker ni ska vara galningen? Den största galningen här är jag! Kom igen, jag går runt och tror på allvar att jag är en vampyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kan vi inte ta Snake då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jo ni har rätt, alla vill vara huvudpersonen! Så då tar jag någon som inte finns. Du skulle kunna göra så att man är sig själv Typ att man får skriva i sitt namn, och så har du nån modell på en grabb eller nått. Förövrigt vill jag gärna vara med i spelet, skulle kunna vara en medhjälpare till spelaren. Ioförsig är det inte så bra att vara sig själv, om man redan är med i spelet. Redigerad 6 januari, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Får man vara med som en dum person som hoppar ner för trappor raklång ner i golvet och sånt som bara syns på ett ställe? sånt gillar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Men Snake från Simpsons han är ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Men Snake från Simpsons han är ju bra Lätt!! "Solong Suckers!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Tycker huvudpersonen ska vara en nyregistrerad medlem. Alla mods är ban bossar och Hultan är slut bossen. Den nya medlemmen får tips och hjälp av er medlemmar mot sin kamp mot det "onda" MOD-teamet. (Vi har blivigt korrupta och ska lägga ner sajten, han är den enda som kan rädda sajten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Lätt!! "Solong Suckers!" Men han har inget med GTA att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jamen jag vill vara en boss... huvudperson kan ju vara påhittad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vad tycker ni om Alfons, den nyregistrerade jäveln? Passar han in i rollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill vara en ond agent!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vad tycker ni om Alfons, den nyregistrerade jäveln? Passar han in i rollen? Jao han e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts