Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill vara med som... den här gynnaren. Chris Isf ska jag vara Craig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Känns fel med Hultan som huvudroll, han borde ha en solklar roll som den största bossen. Huvudpersonen kan vara någon halvokänd här på forumet, och sen tar den personen sig upp mot eliten. Tillslut tar han över hela Hultenius imperium. Jag är totalt okänd ingen vem vem jag är ens jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Chris Isf ska jag vara Craig Hihi. Och jag ska ha en egen XXX-affär som säljer gimpsuits. Som man kan köpa och få ökad sex appeal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag är totalt okänd ingen vem vem jag är ens jag Jo, du är Zlafs och är redan med i en serie och allt!! Oj, nu sa jag kanske för mycket... Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jo, du är Zlafs och är redan med i en serie och allt!! Oj, nu sa jag kanske för mycket... Fan! Jag visste inte att ja va me i någon serie men nu vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag visste inte att ja va me i någon serie men nu vet jag Han menar nog den nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill garna vara med. Men inte som en dumt barn som fragar vad runka ar for nagonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag är okänd eller vad man ska säga =)Snälla låt mig vara ehm han man är snälla=)....annars så vill jag vara en apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Han menar nog den nya Det har ja listat ut själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag är totalt okänd... Jag är bara känd för mina serier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Känns fel med Hultan som huvudroll, han borde ha en solklar roll som den största bossen. Huvudpersonen kan vara någon halvokänd här på forumet, och sen tar den personen sig upp mot eliten. Tillslut tar han över hela Hultenius imperium. Hmm.. Detta var svårt. Vi säjer såhär: En galning försöker ta över GTASajten, och måste strida mot medlemarna för att lyckas. Och då blir ju Hultan sista bossen. Okej det blir bra? Aja vem tycker ni ska vara galningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hmm.. Detta var svårt. Vi säjer såhär: En galning försöker ta över GTASajten, och måste strida mot medlemarna för att lyckas. Och då blir ju Hultan sista bossen. Okej det blir bra? Aja vem tycker ni ska vara galningen? Haha det blir skit bra det. Jag borde vara galningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Om vi ska vara såna så är är alla ganska "okända" men men... Jag vet inte vad jag ska säja mer än lycka till . Och om ni undrar hur ni ska skapa mig (om jag komer vara med) så lite som James eller Mick i Slipknot. EDIT: Jag kan gärna vara galning typ lite "Satanic beast" aktig . Redigerad 6 januari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill vara han man är snälla =)snälla =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hmm.. Detta var svårt. Vi säjer såhär: En galning försöker ta över GTASajten, och måste strida mot medlemarna för att lyckas. Och då blir ju Hultan sista bossen. Okej det blir bra? Aja vem tycker ni ska vara galningen? Frenzy hade varit ett bra namn på en galning jag vill vara en galning eller en boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill vara han man är snälla =)snälla =) Men det blir tråkigt med någon man aldrig sett förr, och jag har aldrig sett dig förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hmm.. Detta var svårt. Vi säjer såhär: En galning försöker ta över GTASajten, och måste strida mot medlemarna för att lyckas. Och då blir ju Hultan sista bossen. Okej det blir bra? Aja vem tycker ni ska vara galningen? Varför inte en ny medlem, som alltså inte är medlem på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Patrik borde ha en omröstning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Patrik borde ha en omröstning Den vill jag va med i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts