Merkky Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Det här börjar likna en kukmätartävling Så sant så sant. Jag röstar iaf för att Tackleberry ska vara med, han vet ju alla vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag kan också ställa upp, men känd, njaaeh?! Känner ni igen mig? *Hoppar och vinkar med båda armarna medans jag skriker Hallååååååå!" Ska jag vara ärlig eller ska jag säga det du vill höra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Hur lång är min urinmaskin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Meh, börja inte fråga om ni får vara med nu. Ingenting är ju besämt. Kan lika gärna börja med spelet till sommaren, beroende på när jag får tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Bara påpekade att jag kunde hjälpa, ta det chill Pico. Damn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag ställer gärna upp om det blir någonting Word på den du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) KalleR borde vara huvudperson, alla vet ju vem han är. ev Stellhell Jag tkr: (lista) 1.KalleR 2.Stellhell 3.Vice/slew(?) 4.Cortez 5.Tackleberry Redigerad 13 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Haha, tyvärr. La der detta för länge sen. Blev helt enkelt för mycket att göra. Jobbade som tusan och hade ändå mer än hälften kvar. Det var dömt att misslyckas. Skulle ha satt en gräns på hur många som skulle vara med. Blev på tok för mycket. Vissa som skulle vara med hade dessutom typ bara en eller två posts. So... Går säkert att göra ett nytt försök, men då krävs planering. Dessutom var jag inte lika haj på actionscript då. Problemet är att du är för snäll. Som skapare KAN och SKALL du bestämma. Du behöver inte ta med forumiter bara för att de vill, det är du som bestämmer ffs! Det blir alltid bäst när man först planerar rollfiguren och sedan kombinerar rollen med lämplig forumit - inte tvärtom. Passar de inte in i DINA planer så.. adios. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bara påpekade att jag kunde hjälpa, ta det chill Pico. Damn. Bara undrade om du ville ha svar på din fråga, ta det chill Markky. Damn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bara undrade om du ville ha svar på din fråga, ta det chill Markky. Damn. Jag var ju så seriös när jag frågade det. Btw, mErkky, inte mArkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag var ju så seriös när jag frågade det. Btw, mErkky, inte mArkky "Känner ni igen mig?" såg väl ganska seriöst ut mina ögon. Här försöker man vara uppriktig och får bara dynga och dålig ironi i retur. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 "Känner ni igen mig?" såg väl ganska seriöst ut mina ögon. Här försöker man vara uppriktig och får bara dynga och dålig ironi i retur. =( Delen *Viftar med mina armar och skriker hallå* då? Seriöst? Men okey, peace? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Delen *Viftar med mina armar och skriker hallå* då? Seriöst? Jag är immun mot sådant. Men okey, peace? Inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag kan också ställa upp, men känd, njaaeh?! Känner ni igen mig? *Hoppar och vinkar med båda armarna medans jag skriker Hallååååååå!" Jag känner igen dig Det här börjar likna en kukmätartävling Javisst, jag är gärna med och lägger upp bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts