GRIM(back Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jo, ok. Iaf, inga fler nu! Förresten, var det bara Hemulen som skulle vara klottrare? Har för mig att det var fler, aja! Jag sprayade graffitti innan det var så jag fick namnet grim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) "Walla" är något uttryck som några utlänningar i min klass säger ibland när de vill att man ska komma och kolla på något... Walla betyder "Jag svär" på arabiska! Får jag också va med i flashen ...eller är den redan klar? Ädit:Jaha, han vill inte ha mer då... Redigerad 22 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Walla betyder "Jag svär" på arabiska! Får jag också va med i flashen ...eller är den redan klar? Ädit:Jaha, han vill inte ha mer då... Du har fel. "Walla" betyder "Jag lovar" och det är något heligt för dom som "ska" andvända det ordet, eftersom om man inte gör nåt/eller inte följer det man sagt efter man sagt walla skulle det vara samma sak som att bryta ett löfte till Gud, vilket inte många religioner inte direkt gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Starkt att du orkar Patrik! Jag skulle kunna vara den lilla gubben (grön) som sitter på huvudpersonens axel och pratar med pipig röst. Och säger saker som "Kom igen nu! Vi klara det", "HAHA OWNED!!" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Två frågor till Patrik: Hur långt har du kommigt med spelet? Och vilka personer är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Två frågor till Patrik: Hur långt har du kommigt med spelet? Och vilka personer är med? Har kommit rätt långt, många är med, ca 30. Men eftersom 54 ska vara med så tror jag det kommer ta ett bra tag, och hela livet tror jag inte jag ids jobba, så jag får lösa det på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Har kommit rätt långt, många är med, ca 30. Men eftersom 54 ska vara med så tror jag det kommer ta ett bra tag, och hela livet tror jag inte jag ids jobba, så jag får lösa det på nåt sätt. Skulle man få kunna se ett screenshot ur spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Har kommit rätt långt, många är med, ca 30. Men eftersom 54 ska vara med så tror jag det kommer ta ett bra tag, och hela livet tror jag inte jag ids jobba, så jag får lösa det på nåt sätt. Ungefärt 5 månader till s det blir klart då typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vad är storyn?Alltså vad handlar det om och vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Redoid vill vara med och jag vill vara fiende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Redoid vill vara med och jag vill vara fiende Herregud. Patrik har redan nog med medlemmar att göra. Redigerad 31 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Herregud. Patrik har redan nog med medlemmar att göra. Tror du han orkar ta med en irreterance typ som du? P-C du ska alltid vara så jävla tuff mot andra, lugna ner dig för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 P-C du ska alltid vara så jävla tuff mot andra, lugna ner dig för helvete! Du får förlåta mig. Jag kanske var lite drastisk. Blev lite sur bara att han skrev samma sak i "GTAsajten serier"-tråden. "Jag vill vara med i en serie!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du får förlåta mig. Jag kanske var lite drastisk. Blev lite sur bara att han skrev samma sak i "GTAsajten serier"-tråden. "Jag vill vara med i en serie!!!" Jamen man behöver inte svara så taskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jamen man behöver inte svara så taskigt Annars lär dom sig aldrig. Tur att jag inte hänger i SA-delen. DÅ skulle jag nog ha gått lös. medlem: "Jag behöver hjälpet me et uptrag! Var finns bigg smoke? HAHAHA han är rolig när han siter i billen och bestäler en massa mat!1 hahahahaha " jag: "men för fan, skitunge är du efterbliven? Kan inte du stoppa huvudet i en köttkvarn så man slipper flera jävla retards här på forumet!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Annars lär dom sig aldrig. Tur att jag inte hänger i SA-delen. DÅ skulle jag nog ha gått lös. medlem: "Jag behöver hjälpet me et uptrag! Var finns bigg smoke? HAHAHA han är rolig när han siter i billen och bestäler en massa mat!1 hahahahaha " jag: "men för fan, skitunge är du efterbliven? Kan inte du stoppa huvudet i en köttkvarn så man slipper flera jävla retards här på forumet!" Det är såna som du som gör så att forumet får ett sånt dåligt rykte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Det är såna som du som gör så att forumet får ett sånt dåligt rykte Jasså? Så du menar att folket i SA-forumet inte är ett dugg mer dumma än vi som hänger i off-topic? här är en snubbe som hänger i SA-delen. fantastiskt. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry515494 ger han oss bättre rykte? Redigerad 31 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jasså? Så du menar att folket i SA-forumet inte är ett dugg mer dumma än vi som hänger i off-topic? här är en snubbe som hänger i SA-delen. fantastiskt. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry515494 ger han oss bättre rykte? Du svarar "Älskar att reporta såna här dumma trådar"! Du kunde inte sakt var topicen egentligen skulle ligga? Då hade han ju iallafall lärt sig något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du svarar "Älskar att reporta såna här dumma trådar"! Du kunde inte sakt var topicen egentligen skulle ligga? Då hade han ju iallafall lärt sig något Den låg i spel-forumet. Jag antog att eftersom du är en trogen forumit och mer eller mindre smart att du visste att diskutering av warez är förbjuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Den låg i spel-forumet. Jag antog att eftersom du är en trogen forumit och mer eller mindre smart att du visste att diskutering av warez är förbjuden. . http://www.liberatedgames.com/gamelisting.php Dessa spelen är inte olagliga att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts