Patrik Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jo, ok. Iaf, inga fler nu! Förresten, var det bara Hemulen som skulle vara klottrare? Har för mig att det var fler, aja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag skulle juh vara klottrare också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Inom hur lång tid, uppskattningsvis, är du klar? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Inom hur lång tid, uppskattningsvis, är du klar? =) Beror på hur avancerade alla ska vara, kommer nog att göra vissa mindre avancerade, eller nåt, annars kommer det fan ta hela mitt liv. Jag skulle juh vara klottrare också! Ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Beror på hur avancerade alla ska vara, kommer nog att göra vissa mindre avancerade, eller nåt, annars kommer det fan ta hela mitt liv. Haha, det där förklarade inte särskilt mycket för mig förutom att det är ett väldigt stort projekt =) En vecka? En månad? Ett år? Större delen av ditt liv? Ditt liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Men han vet juh inte så sluta fråga! det är som att fråga ¨hur långt är ett snöre¨. du patrik jag vill helst ha munkjacka och luva över huvet med en sprayburk lila färg om det går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jag vill vara den mystiske mannen med luva över huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Men han vet juh inte så sluta fråga! det är som att fråga ¨hur långt är ett snöre¨. du patrik jag vill helst ha munkjacka och luva över huvet med en sprayburk lila färg om det går bra Även ett snöre har ett slut, och man kan ju alltid gissa uppskattningsvis; hur långt har jag kommit och ungefär vars vill jag komma? ...juh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Vilka är med nu...lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Anatar att jag har en given plats som en liten robot med en stor penna på ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 (redigerad) Jag har startat ett projekt, GTASajten spelet! Det kommer vara gjort i Flash. Och nu behöver jag några som vill vara med! Behöver detta: - Spelare //Den som man spelar som. (1) - Frivilliga //Kan bli vad som helst, Boss, Fiende, Civil person. (Inte allt för många) Jag kan spela den gamla 210åriga senila gubben! Edit: Ajdå! jag såg att han inte ville ha flera karaktärer! Redigerad 3 maj, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Om jag hade varit Patrik hade inte jag tagit in fler i spelet för vi vill ju att det ska bli klart också ! sen har jag ju lovat Patrik att det ska få ligge på mitt konto på mitt webhotell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 När blir det klart. Och hur mycket har du gort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojoryan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag har startat ett projekt, GTASajten spelet! Det kommer vara gjort i Flash. Och nu behöver jag några som vill vara med! Behöver detta: - Spelare //Den som man spelar som. (1) - Frivilliga //Kan bli vad som helst, Boss, Fiende, Civil person. (Inte allt för många) Jag vill va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Jag vill va med Tror att han redan har valt vilka som ska vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Du gav upp det här, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag kan vara den tysta starka killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Du gav upp det här, eller hur? Han jobbar på det fortfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Otroligt att du orkar patrik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ides inte läsaa genom allt men jag kan vara med som uppdragsgivare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts